Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:08:16 GMT

عوارضی تهران-همدان سرگردنه شده است/به فریاد مردم برسید

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۰۲۳۲۵

عوارضی تهران-همدان سرگردنه شده است/به فریاد مردم برسید

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی بابایی در نامه ای خطاب به وزاری اقتصاد و دارایی و صنعت و معدن نوشت: مبلغ بالای عوارض اتوبان تهران- همدان در سال ۱۳۹۶ همواره مورد اعتراض مردم بود.

وی در این نامه تاکید کرده است: به علت قیمت بالای عوارض این اتوبان رانندگان ناگریز از جاده قدیم اقدام به تردد می کردند که منجر به تصادفات شدید و آسیب های جبران ناپذیر می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم همدان در این نامه بابیان اینکه مطلع شدیم در سال ۹۷ نیز علیرغم نارضایتی مردم نسبت به افزایش مبلغ عوارض این اتوبان اقدام شده است؛ از وزاری اقتصاد و دارایی و صنعت ومعدن خواسته است، در اسرع وقت نسبت به کاهش و اصلاح وبازگشت مبلغ عوارض اتوبان تهران_همدان دستور و پیگیری اجرای آن را صادر کنند.

متن نامه نماینده مردم همدان و فامنین و قهاوند:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر کرباسیان وزیر محترم اقتصاد و دارایی

جناب آقای شریعمتداری وزیر صنعت ومعدن وتجارب

سلام علیکم

با احترام همان گونه مستحضر هستید، عوارض مربوط به اتوبان تهران-همدان، در سال ۱۳۹۶ مبلغ هشت هزار تومان تعیین و دریافت می شد، که مورد اعتراض مردم قرار گرفت و باعث تردد وسایل نقلیه از جاده قدیمی گردید که تصادف، تلفات و آسیب های زیادی را به دنبال داشت، متاسفانه طبق اخبار واصله، در سال ۱۳۹۷، عوارض تردد در اتوبان مذکور افزایش یافته است.

لذا با عنایت به وضعیت کنونی اقتصادی کشور، این گونه تصمیمات، هیچ توجیهی ندارد، خواهشمند است، دستور فرمایید در اسرع وقت نسبت به اصلاح و تعدیل مبلغ عوارض اتوبان تهران-همدان اقدام گردد.


حمیدرضا حاجی بابایی

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی

کد خبر 4296073

منبع: مهر

کلیدواژه: پرداخت عوارض مجلس شورای اسلامی بوشهر کرمانشاه گرگان شیراز خرم آباد شهرکرد خطبه های نماز جمعه برجام بارش باران کهگیلویه و بویراحمد یاسوج اشتغال ماه مبارك رمضان مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۲۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریاد «مرگ بر اسراییل» در قلب اروپا بیانگر نابودی استکبار است

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی ظهر جمعه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مسجد جامع سنندج با تبریک روز معلم، اظهار کرد: علم آموزی و عالم در نزد پروردگار از جایگاه والایی برخوردار است به گونه‌ای که پروردگار از سینه معلمان و دانشمندان به عنوان لوح محفوظ نام می‌برد.

وی با بیان اینکه در روز قیامت خداوند مرکب عالمان و دانشمندان را همراه و همتراز با شهدا قرار داده است، افزود: پیامبر مکرم اسلام در مورد معلمان می‌فرماید» نزدیکترین افراد در جامعه بشری به پیامبر اهل علم است» و این جایگاه علما و معلمان را می‌رساند.

امام جمعه سنندج با تبریک روز بسیج دانش آموزی و بسیج سازندگی، تصریح کرد: بسیجیان در مسیر ارزشمند خدمت به مردم سربلند و ثابت قدم هستند و در جامعه ما در عرصه سازندگی تلاش وافری داشته‌اند.

خدمت به جامعه از دستورات دین اسلام است

ماموستا رستمی خاطرنشان کرد: از مهمترین اصل در دین اسلام خدمت به جامعه است و رسول خدا نیز براحساس مسؤولیت، تعامل با جامعه، امانت‌داری و تلاش در مسیر توسعه و آبادانی از دستورات دین اسلام تاکید کرده‌اند.

وی امانتداری را از دیگر دستورات مهم دین مبین اسلام برشمرد ئو بیان کرد: مسؤولان باید در این زمینه با خدمت مطلوب و درخور شأن مردم ما امانتدار واقغی مسؤولیت و جایگاه خود باشند و بدانند هر آنکه زمام مردم را در جامعه برعهده دارد رسالت سنگینی در امانتداری بر عهده او است.

ماموستا رستمی افزود: از زمان ظهور تا کنون دین اسلام با ایثار مال و جان انسان‌های بزرگ رشد و نمو یافته و در جهان گسترش پیدا کرده است و همانگونه که خداوند در قرآن می‌فرمایند هرگز از بین نمی‌رود.

به برکت خون شهدا دین اسلام رشد می‌کند

وی به ایثار و فداکاری مهاجرین و انصار در دوران صدر اسلام گفت: برای دین مبارک اسلام زحمات و ایثارگری زیادی صورت گرفته و به برکت خون شهدا مکتب مبارک اسلام روز به روز با وجود تمام دشمنی‌های دشمنان رشد و گسترش پیدا می‌کند.

وی همچنین با اشاره به وضعیت امروز مردم بی‌گناه فلسطین در غزه و سایر شهرهای سرزمین اشغالی اعلام کرد: امروز جوانان و دانشجویان در قلب اروپا برای دفاع از مظلومیت مسلمانان بی گناه فلسطین فریاد مرگ بر اسرائیل و استکبار سر می‌دهند.

ماموستا رستمی با بیان اینکه فریاد دفاع از مظلومیت مسلمانان بی‌گناه فلسطین نه تنها در کشورهای اسلامی بلکه در سایر کشورهای جهان شنیده می‌شود، اضافه کرد: این نشانه نزدیک شدن روز شمار نابودی و افول استکبار و آزادی قدس شریف است.

کد خبر 6095604

دیگر خبرها

  • ببینید | بارش باران سیل‌گونه در اتوبان یادگار امام تهران
  • فریاد «مرگ بر اسراییل» در قلب اروپا بیانگر نابودی استکبار است
  • واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال تهران
  • این شهروند باید به پلیس اعتماد کند | واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال تهران
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۴ اردیبهشت
  • گواهی اسقاط هایما به این مبلغ افزایش یافت/ایران‌خودرو: قیمت هایما تغییری نکرد
  • مبلغ جدید گواهی اسقاط محصولات مونتاژی ایران خودرو اعلام شد
  • جریمه ۱.۹ میلیارد تومانی مشاورین املاک استان همدان
  • بیمه‌ دیگر در عوارضی آزادراه‌ ها نمی‌ماند
  • افشاگری درباره تقسیم استان تهران