Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@00:14:49 GMT

توقیف ۳ لنج حامل کالای قاچاق در پارسیان

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۰۳۳۷۴

توقیف ۳ لنج حامل کالای قاچاق در پارسیان

فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان، سرهنگ علی اصغر خرم روی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،  گفت: سه فروند لنج تجاری حامل کالای قاچاق در پارسیان توقیف شد.
وی افزود: مرزبانان با انجام اقدامات اطلاعاتی و حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی و کنترل شناور‌های تجاری مستقر در اسکله به ۳ فروند لنج باری مشکوک و شناور‌ها را برای بررسی و بازدید دقیق‌تر متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان گفت:از این شناور‌ها انواع کالای قاچاق شامل ۱۵۱ هزارو ۶۲۰ پاکت انواع نوشیدنی، ۱۸ هزار کیلوگرم ذرت، ۶۹ هزار و ۲۴۰ کیلوگرم برنج،۱۶۵ دستگاه کولر، ۱۴۴ هزار و۳۶۰ لیتر روغن خوراکی، ۱۲ هزار و ۲۴۰ قوطی انواع کمپوت میوه، ۲هزار و ۱۶۰ بسته مواد غذایی، ۱۱۰ کیلوگرم شکر، ۲۵۰ تکه ظروف آشپزخانه و چندین قلم کالای قاچاق دیگر کشف و ضبط شد.
سرهنگ علی اصغر خرم روی ارزش این محموله را ۲۹ میلیارد و ۶۸ میلیون و ۲۲۰ هزار ریال اعلام کرد.


وی افزود:در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده راهی دادسرا شد.

فرمانده مرزبانی استان گفت: خریداری کالا‌های خارجی از سوی مصرف کنندگان با وجود کالا‌های باکیفیت داخلی در حقیقت خیانت به اقتصاد داخلی کشور بوده و لازم است خرید کالا‌های داخلی به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.
انتهای پیام/ز


کشف کالای قاچاق پارسیان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرزبانی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۳۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید

ایسنا/اردبیل مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل از محکومیت قاچاقچی باطری قلمی و تیغ اصلاح خبر داد.

علی رحیمی آذر، ۱۲ اردیبهشت گفت: شعبه دوم بدوی قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی اردبیل به پرونده نگهداری قاچاق تعدادی تیغ اصلاح و باطری قلمی و نیم قلمی خارجی ، به ارزش ۲ میلیارد و ۳۶۸ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رحیمی آذر گفت: مأموران نیروی انتظامی اردبیل محموله قاچاق را از یک انباری کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم
  • قاچاقچیان، پنهان در نقاب کسب و کار‌های اینترنتی/کالای قاچاق چگونه در سایت‌ها فروخته می‌شوند؟
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • توقیف کامیون حامل ۶۱۹ کارتن میوه قاچاق در کاشان
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران