Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع میانی بانوی پیر بعد از مسجل شدن هفتمین قهرمانی متوالی این تیم در سری A به رقیب اصلی تیمش در کورس قهرمانی کنایه زد. ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جورجو کیه‌لینی پس از تساوی بدون گل شب گذشته (یکشنبه) یوونتوس مقابل رم در هفته ماقبل پایانی فصل جاری سری A که هفتمین قهرمانی پی‌در‌پی بانوی پیر را به همراه داشت، به ناپولی، تیمی که اصلی‌ترین رقیب یووه در کورس قهرمانی بود، طعنه زد و از آنها به خاطر حرکتی که چند هفته پیش بعد از پیروزی‌شان در خانه یوونتوس انجام دادند، انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیه‌لینی اگرچه به دلیل مصدومیت مقابل رم بازی نکرد اما در جشن مختصری که هم‌تیمی‌هایش برای مسجل شدن قهرمانی‌شان برگزار کردند، شرکت کرد و بعد از آن هم حرف‌هایی که در دلش نگه داشته بود را به زبان آورد.

کیه‌لینی به شبکه مدیاست پرمیوم ایتالیا گفت: یک فصل حیرت‌آور و مهم به پایان رسید با این حال ما هنوز احترام و تجلیلی که سزاوار دستاوردهای‌‌مان بوده باشد، دریافت نکرده‌ایم. ما داریم چیزهایی را در کتاب‌های تاریخ می‌نویسیم که هرگز نمی‌تواند تکرار شود. ما باید از آنهایی که به طور مداوم به ما انگیزه می‌دادند، تشکر کنیم، چون هر سال با این انگیزه است که به قهرمانی‌‌های‌مان ادامه می‌دهیم. ممکن است کشتن ما سخت باشد، زشت باشیم، پیر باشیم یا هر چیز دیگری اما هنوز هم همیشه داریم قهرمان می‌شویم و الان هم افتخاری باورنکردنی کسب کرده‌ایم.

چند هفته پیش یوونتوس در خانه اینتر 2 بر یک عقب افتاد و بیم آن را داشت که ناپولی با پیروزی در بازی روز بعدش، صدر جدول را تصاحب کند با این حال بانوی پیر آن بازی را با نتیجه 3 بر 2 در سن‌سیرو برد و روز بعد هم ناپولی در خانه فیورنتینا با نتیجه 3 بر صفر تن به شکست داد. کیه‌لینی با اشاره به آن بازی عنوان کرد: در میلان می‌ترسیدیم که جام را از دست بدهیم. در نیمه دوم همه آنهایی که از ما انتقاد می‌کردند سبب شدند که انگیزه‌مان برای بردن بازی شعله‌ور شود. بهتر است آنها تلاش کنند که به غرور ما لطمه بزنند چون با این کارشان فقط یک سرم شفابخش به ما تزیق کرده‌اند. در این هفته‌های گذشته خیلی‌ها به ما بی‌احترامی کردند و حالا وقت آن است که یکسری جملات را به زبان بیاوریم. ما بهترین تیم هستیم. حفظ احترام دیگران یکی از اصول زندگی است و این کار نبود که آنها (هواداران ناپولی) انجام دادند. آنها بیش از اندازه زود جشن گرفتند (اشاره به جشن گسترده هواداران ناپولی در فرودگاه و در شهر ناپل بعد از پیروزی تیم‌شان در خانه یوونتوس) هرچند مهم نیست چون در نهایت این ما هستیم که همیشه داریم قهرمان می‌شویم.

مدافع ایتالیایی یووه در ادامه خطاب به آن دسته از کسانی که یووه را به خاطر بدسابقه بودنش در فینال‌ها از جمله فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته دست انداخته‌اند هم گفت: یوونتوس در فینال‌ها هم می‌بازد اما حداقل به فینال می‌رسد. بقیه چه که ترجیح می‌دهند در مرحله یک هشتم یا یک چهارم کنار بروند؟

کیه‌لینی در پایان به نوعی فاش کرد که بوفون در آخر فصل بازنشسته می‌شود. او اظهار داشت: دلم خیلی برای جیجی تنگ خواهد شد اما یوونتوس تیمی بوده که همیشه توانسته انگیزه‌ای جدید و رهبرانی جدید برای خودش پیدا کند. فصل آینده هم همین کار را انجام خواهیم داد. من در رختکن سبک خاص خودم را دارم و قطعاً آن را حفظ می‌کنم.

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۴۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رم ۱ - ۱ یوونتوس/ خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان، بیخ گوش گرگها+ فیلم

در مهمترین دیدار هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا، تیم‌های رم و یوونتوس در المپیکو به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید.

روملو لوکاکو در دقیقه ۱۵ توانست جالوروسی را پیش بیندازد، اما در دقیقه ۳۱ گلیسون برمر مدافع برزیلی یووه روی سانتر عالی فدریکو کیزا بازی را مساوی کرد.

در ادامه دو تیم فرصت‌های گلزنی داشتند که از دست دادند تا بازی مساوی تمام شود.

سردار آزمون مهاجم ایرانی رم از دقیقه ۶۸ برای این تیم به میدان آمد و در لحظات پایانی یک پاس عالی برای تامی آبراهام دیگر مهاجم رم مهیا کرد که این مهاجم انگلیسی قدر پاس آزمون را نداست و مصاف تک به تک با شزنی را از دست داد.

بانوی پیر با این تساوی ۶۶ امتیازی شد و در رتبه سوم جای دارد. رم هم با ۶۰ امتیاز پنجم است، اما به شدت خطر از دست دادن جایگاهش و عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان را احساس می‌کند. آتالانتا دو بازی کمتر و سه امتیاز کمتر نسبت به رم دارد و در رتبه ششم قرار دارد و می‌تواند جای این تیم را در رتبه پنجم بگیرد و آخرین سهمیه ایتالیا در لیگ قهرمانان را تصاحب کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • رم ۱ - ۱ یوونتوس/ خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان، بیخ گوش گرگها+ فیلم
  • (ویدئو) خلاصه بازی آاس رم ۱ - ۱ یوونتوس؛ حضور سردار در لیگ قهرمانان منتفی شد؟!
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • در کنار یوونتوس؛ رئال مادرید با ۳۶ قهرمانی در لالیگا، پُرافتخارترین تیم در پنج لیگ معتبر اروپایی
  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • اولین واکنش پیولی به توافق با ناپولی و اعتصاب هواداران افراطی میلان
  • کنایه سنگین سیمئونه به ممفیس دیپای
  • سردار، غایب رمی‌ها در بازی با یوونتوس؟
  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟
  • کار آلگری در یوونتوس را تمام شده بدانید!