Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: سومین همایش منطقه­‌ای «آشنایی با کرسی­‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره» در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری ۲۵ اردیبهشت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان برگزار می شود.

به گزارش گروه اندیشهخبرگزاری شبستان به نقل از دبیرخانه هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره، در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) برای ترویج و بسط آزاداندیشی و نظریه‌­پردازی در دانشگاه‌­ها و مراکز علمی کشور، دانشگاه آزاد اسلامی سومین همایش منطقه­‌ای «آشنایی با کرسی­‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره» را در دانشگاه آزاد واحد زاهدان برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این همایش حجت‌الاسلام دکتر عبدالحسین خسروپناه، رئیس دبیرخانه کرسی‌­های نظریه پردازی، نقد و مناظره، حجت‌الاسلام دکتر ابراهیم کلانتری، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان حجت الاسلام دکتر حسن خیری، رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب اسلامی دانشگاه آزاداسلامی و جمع دیگری از مسئولان دانشگاه‌ها حضور دارند.

 

گفتنی است، این همایش قرار است با هدف آشناسازی اعضای هیات علمی دانشگاه­‌ها با چیستی، چرایی و چگونگی برگزاری کرسی­‌های ترویجی نقد و مناظره و تخصصی نظریه‌پردازی در روز سه شنبه، 25 اردیبهشت 97 ساعت 9 صبح در محل تالار علامه حلی واحد زاهدان برگزار شود.

 

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران برجام کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد نمایشگاه کتاب فلسطین وزیر کشور مقام معظم رهبری مساجد نقد و مناظره دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۴۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدلی سومین بار حدنصاب ملی شنا را در مسابقات آلمان جابجا کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سامیار عبدلی که در روز‌های گذشته دوبار در مسابقات مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان موفق به جابجابی حدنصاب ملی ۱۰۰ متر آزاد کشورمان شده بود امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت بار دیگر رکورد شکنی کرد.   عبدلی در ماده ۵۰ متر آزاد این مسابقات با ثبت زمان ۰۰:۲۲.۷۴ حدنصاب ملی این ماده را که پیش از این به نام خود ثبت شده بود؛ بهبود بخشید.   سامیار عبدلی پیش از این در مسابقات شنا بازی‌های آسیایی در مهر ماه سال ۱۴۰۲ با زمان ۰۰:۲۲.۸۰ رکورد ملی این ماده را به نام خود ثبت کرده و به عنوان سریعترین شناگر ایران شناخته شد.   ماده ۵۰ متر آزاد مسافت بلند: رکورد پیشین: سامیار عبدلی – بازی‌های آسیایی هانگژو / مهر ۱۴۰۲/ ثبت زمان ۰۰:۲۲.۸۰   رکورد جدید: سامیار عبدلی – مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان/ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبت زمان ۰۰:۲۲.۷۴ ­

دیگر خبرها

  • پیام امیرعبداللهیان به همایش روز ملی خلیج فارس
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • عبدلی سومین بار حدنصاب ملی شنا را در مسابقات آلمان جابجا کرد
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور