Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر ایرج حیدری در آئین تکریم و معارفه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان، عنوان کرد: قدردان اعتماد دکتر همتی استاندار هرمزگان هستم و امیدوارم بتوانم  سیاست های دولت و شخص استاندار معزز را در هرمزگان تحقق بخشم و بر اساس راهبرد تعیین شده در حوزه اقتصادی و منابع و با استفاده از همگرایی، تلاش و حرکت نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مسئولیت را وظیفه ای مهم و فرصتی برای خدمت به مردم و شکرگزاری خداوند دانست و افزود: باید همه ما در زمان مدیریت خود خدمت به مردم را یک اصل و اولویت برای خود بدانیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان با بیان اینکه مدیران باید در راستای تحقق اهداف و برنامه های دولت پیش بروند، اظهار داشت: مدیران یک مجموعه با همدلی و همسویی می توانند تاثیرات مثبت و رو به رشدی در مجموعه خود داشته باشند.

حیدری اضافه کرد: مدیر باید در مسیری حرکت کند که دولت و نظام تعریف می کند و حرکت در این مسیر موجب ارتقاء و پیشرفت مجموعه می شود.

وی گفت: از همین ابتدای کار از مدیران زیر مجموعه می خواهم ضمن کار جهادی، در چارچوب قانون و طبق شرح وظایف خود عمل کنند و در همین چارچوب پاسخگو باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان در خاتمه ضمن تشکر و قدردانی از تلاشهای علی رئوفی در دوران مسئولیت خود، بیان داشت: توجه به توسعه متوازن استان از شرق تا غرب، توجه به ظرفیت های شهرستانی، استفاده از دیدگاه صاحبنظران و نخبگان از راهبردهای اصلی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان است.

در پایان این مراسم از زحمات علی رئوفی معاون سابق هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان قدردانی و دکتر ایرج حیدری به عنوان معاون جدید هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان معرفی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت قانون معاون نخبگان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۵۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصابات جدید در حزب اعتدال و توسعه

محمد باقر نوبخت، دبیرکل حزب اعتدال و توسعه در ادامه انتصابات جدید، طی احکام جداگانه خانم‌ها زهرا اربابی و پروین داداندیش را به ترتیب به سمت «معاون امور آموزش» و «معاون امور هماهنگی کانون ها» منصوب کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • ۷۷ کانون تخصصی خواهران در مساجد آذربایجان‌شرقی فعال است
  • نیروگاه تجمیعی خورشیدی در استان یزد احداث می‌شود
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • مردمی‌سازی منابع طبیعی با توجه به طبیعت، اقتصاد و امور اجتماعی
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • انتصابات جدید در حزب اعتدال و توسعه
  • تشریح دستاوردهای خراسان جنوبی از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود