Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-27@23:36:05 GMT

2 خبر کوتاه از کشتی

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۰۶۲۴۳

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از فدراسیون کشتی، این پایگاه قهرمانی کشتی با مدیریت عسگری محمدیان، دارنده 2 مدال نقره المپیک و مدال نقره جهان در کشتی آزاد در سالن زنده یاد توفیق جهانبخت راه اندازی شده است.

بر این اساس مراسم آغاز به کار این پایگاه قهرمانی ساعت 17 امروز با حضور جمعی از پیشکسوتان کشتی و مسئولان در محل این سالن برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه قهرمانی در رشته کشتی آزاد، روزهای زوج از ساعت 17 پذیرای قهرمانان کشتی سراسر کشور خواهد بود.

* گزارش اتحادیه جهانی کشتی از انتخابی تیم‌های ملی ایران

اتحادیه جهانی کشتی گزارشی از مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی بر روی سایت خود قرار داد. در این گزارش ضمن ارائه خبرهای حاشیه‌ای از مسابقات و درج نتایج کشتی‌گیران عنوان دار، عکس‌هایی از رقابت‌ها نیز قرار داده شده است.

در ادامه این گزارش نتایج کامل رقابت‌های فینال و اسامی نفرات برتر نیز آمده است.

انتهای پیام/س

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۶۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی ،در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و در دور نهایی رقابت ماده۴۰۰متر سجاد آقایی نماینده کشورمان موفق شد با ثبت زمان ۴۸.۱۳ثانیه در جایگاه ششم این مسابقات قرار گیرد و با این نتیجه به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا طی روزهای ۵الی۸اردیبهشت و با حضور ۴۳ کشور از قاره کهن به میزبانی شهر دبی برگزار می‌شود.
نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری، سجاد آقایی نمایندگان دوومیدانی ایران در این مسابقات هستند.

کد خبر 6088727

دیگر خبرها

  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نتایج فینال پنج وزن نخست مشخص شد
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • کشتی فرنگی جام تختی| نتایج فینال ۵ وزن نخست اعلام شد
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین