Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیوس گفت: برانکو می‌تواند با ایده‌های جدید در هر سال می‌تواندپرسپولیس را به موفقیت برساند و برای سال‌های سال در این تیم بماند. برانکو می‌تواند تبدیل به یک فرگوسن برای پرسپولیس شود و سال‌ها در این تیم بماند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرشاد پیوس در مورد بازی دو تیم پرسپولیس و الجزیره امارات و اینکه پیش‌بینی وی از این دیدار چیست، اظهار داشت:

بازی زیاد سختی برای پرسپولیس نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الجزیره در لیگ امارات شرایط خوبی نداشته و پرسپولیس بهتر از الجزیره است.

وی افزود:

به نظرم پرسپولیس باید بازی را هجومی دنبال کند و طبق چیزی که من از مدافعان آنها دیدم خیلی آسیب‌پذیر هستند. به همین دلیل پرسپولیس می‌تواند با تمرکز بالا از نقاط ضعف مدافعان الجزیره نهایت بهره را ببرد. پرسپولیس در حال حاضر شرایط روحی خوبی دارد و می‌تواند با تمرکز در دفاع پیروز میدان شویم.

فرشاد پیوس پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اینکه روز گذشته فهرست ۳۵ نفره تیم ملی ایران برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، از سوی کی‌روش اعلام شد و علی علیپور مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در این فهرست حضور نداشت، گفت:

من لیست تیم ملی را هنوز ندیدم و از شما می‌شنوم که علیپور از پرسپولیس دعوت نشده است. من واقعا متوجه نمی‌شوم، مگر می‌شود آقای گل فوتبال ایران به تیم ملی دعوت نشود؟ کی‌روش به لیگ ایران چگونه نگاه می‌کند که علیپور را برای جام جهانی دعوت نکرده است؟

وی ادامه داد:

من واقعا از اینکه علیپور دعوت نشد خیلی ناراحت شدم. وی می‌توانست حداقل یک ذخیره خوب روی نیمکت تیم ملی برای جام جهانی باشد و از این بابت برای علیپور متاسفم. وی بازیکن با کیفیتی است و باید به تلاش خود ادامه دهد. پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و از اینکه فقط ۴ نفر به تیم ملی دعوت شده‌اند کمی تعجب کردم. در هر صورت باید به نظر کی‌روش احترام گذاشت و دید که وی با این نفرات چه نتیجه‌ای را خواهد گرفت.

فرشاد پیوس در خصوص اینکه شنیده می‌شود امروز قرارداد برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس هم به مدت ۲ سال تمدید شد، خاطرنشان کرد:

برانکو مربی کاربلدی است و تفکراتش برای پرسپولیس در این سال‌ها جواب داده است. به نظرم برانکو می‌تواند با ایده‌های جدید در هر سال می‌تواندپرسپولیس را به موفقیت برساند و برای سال‌های سال در این تیم بماند. برانکو می‌تواند تبدیل به یک فرگوسن برای پرسپولیس شود و سال‌ها در این تیم بماند. به نظرم نباید برانکو را راحت از دست داد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی علیپور برانكو ایوانکوویچ پرسپولیس تهران دیدار پرسپولیس و الجزیره امارات سرمربی پرسپولیس علی علیپور فرشاد پیوس کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۷۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد

رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشور‌های برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال کشورمان اردو‌های آماده‌سازی خود را از ۱۸ فروردین ماه آغاز کرد تا برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده شود.

سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال مردان ایران در نخستین اردو از استعداد‌های جوان والیبال کشور برای حضور در تمرینات دعوت کرد و در ادامه این تمرینات پائز ۳۹ بازیکن را جهت شرکت در اردوی آمادگی تیم ملی والیبال کشورمان فراخواند.

پس از گذشت ۹ روز از تمرینات، طبق اعلام فدراسیون جهانی والیبال که تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها تا روز پنجم اردیبهشت ماه مهلت ارسال فهرست ۳۰ نفره خود را داشتند مریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و ۳۰ نفره این تیم برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ را اعلام کرد.

تمرینات ملی‌پوشان ادامه یافت و امروز (دوشنبه دهم اردیبهشت ماه) موریس موتا پائز لیستی ۱۸ نفره ارائه داد تا تمرینات با تعداد بازیکنان کمتر و به صورت جدی‌تر پیگیری شود.

علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را آغاز کند.

دیگر لژیونر‌های تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • خبر خوب به اردوی پرسپولیس رسید | بیرانوند به ال کلاسیکوی ایرانی می‌رسد + جزئیات
  • پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد
  • ۳۰ رئیس اتاق بازرگانی به اکسپو ایران می‌آیند
  • فرجی - حنانوف: اوسمار امروز نظر نهایی را می‌دهد
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس