Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:47:53 GMT

اعضای تیم ملی بدمینتون ایران انتخاب شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۰۸۸۰۸

اعضای تیم ملی بدمینتون ایران انتخاب شدند

تهران- ایرنا- مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون بزرگسالان در سمنان برگزار شد و «مهران شهبازی» در قسمت یک نفره و «صدرالدین صادقی» و «امین بشیرزاده» در قسمت 2 نفره به عضویت تیم ملی در آمدند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از فدراسیون بدمینتون، مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان بدمینتون مردان روزهای 22 و 23 اردیبهشت ماه امسال در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان سمنان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در دیدار نهایی این رقابت ها و در قسمت یک نفره که بین مهران شهبازی از استان کردستان و «سروش اسکندری» از استان زنجان برگزار شد، شهبازی با نتیجه 3 بر یک پیروز شد و به مقام قهرمانی قسمت یک نفره رسید.
همچنین «محمد پایروند» از استان تهران و «مهدی انصاری» از زنجان به مقام سوم مشترک قسمت یک نفره دست یافتند.
در دیدار فینال قسمت دونفره نیز تیم صدرالدین صادقی و امین بشیرزاده از کرمانشاه با نتیجه سه بر 2 بر تیم «امیر قاسمی» از تهران و «علیرضا قاسمی» از زنجان غلبه کرد و به مقام قهرمانی رقابتهای دونفره مردان رسید.
تیم های «محمدرضا باقری» و «علی حسین خانی» از زنجان و «زانا قادری» و «پارسا شهبازی» از کردستان به مقام سوم مشترک دست یافتند.
مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون بزرگسالان مردان کشور 22 و 23 اردیبهشت ماه امسال با شرکت 28 بازیکن منتخب از استانهای مختلف کشور در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان سمنان برگزار شد.
ورزشی**9103**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بدمينتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۸۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مولوی ظهر پنجشنبه در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته معلم اظهار کرد: نقش معلم همواره در جامعه برجسته و پذیرفته شده است و در نظرسنجی‌ها فرهنگیان، مورد اعتمادترین قشر در جامعه معرفی شده‌اند.

وی افزود: چنانچه بخواهیم آینده درخشانی را برای کشور و جامعه رقم بزنیم باید با بهره گیری از ظرفیت رسانه، نقش خطیر آموزش و پرورش را در توسعه امیدآفرینی در جامعه به درستی نهادینه کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به گرامیداشت هفته مقام معلم تصریح کرد: در این هفته در تمام مدارس این استان، بزرگداشت مقام معلم توسط دانش آموزان و اولیا برگزار می‌شود و این از معدود مراسمی است که مردم در صحنه حضور دارند.

مولوی اضافه کرد: در هر منطقه آموزشی نیز یک برنامه ویژه بزرگداشت مقام معلم برگزار می‌شود که اغلب در این برنامه‌ها از زحمات بازنشستگان فرهیخته قدردانی می‌شود هرچند زحمات ۳۰ ساله معلم را نمی‌توان در یک مراسم پاس بداریم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: در سطح استان یک ویژه برنامه، معرفی معلمان ماندگار استان مرکزی نیز برگزار می‌شود که معلمان دارای ویژگی شاخص و بارز، معرفی شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی افزود: از ۴۵ معلم نمونه منطقه‌ای و ۳ معلم استانی نیز در این هفته تقدیر خواهد شد.

مولوی با اشاره به برگزاری جشنواره عکس مدرسه صمصامی بیات اضافه کرد: مقرر است این جشنواره در سطح کشور به عنوان یک حرکت نمادین به صورت مستمر برگزار شود.

وی تصریح کرد: دیدار ۴۵ نفر از فرهنگیان استان با مقام معظم رهبری، دیدار معلمان نمونه با ریاست جمهور، نواختن زنگ سپاس معلم، برگزاری شورای آموزش و پرورش ویژه این هفته، دیدار با نماینده ولی فقیه از جمله برنامه‌های شاخص پیش بینی شده در این هفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی خاطرنشان کرد: طی ۳ سال اخیر تمامی مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش آموز حذف شده و امسال نیز مدارس کانکسی با دانش آموزان کمتر از ۱۰ نفر جمع آوری خواهند شد.

مولوی تاکید کرد: در استان مرکزی ۱۷ هزار معلم در بیش از ۲ هزلر مدرسه تدریس می‌کنند.

کد خبر 6088510

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می‌رود
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • مقام روسی: آمریکا جنگ را انتخاب کرده است
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • اسامی تیم ملی والیبال برای حضور در لیگ ملت‌ها