Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد، فرهنگسرای محلات در روستاها و شهرها هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با حضور در آئین تودیع و معارفه مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز که دوشنبه (24 اردیبهشت) در سالن جلسات این دبیرخانه برگزار شد، گفت: حمایت از کانون های فرهنگی هنری مساجد تابع فعالیت های آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مقدم با اشاره به اهمیت کیفیت برنامه های فرهنگی هنری فعالان مسجدی افزود: ارائه آمار تعداد کانون ها بحث کمّی کانون ها است و این مطلب نباید کیفیت روند برنامه های فرهنگی هنری را تحت شعاع قرار دهد؛ چرا که کیفیت برنامه ها بر ارائه آمار در مساجد برتری دارد.

 

وی با در نظر گرفتن این نکته که کانون های فرهنگی هنری مساجد، فرهنگسرای محلات در روستاها و شهرا هستند، بر لزوم فعالیت آنان تاکید کرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز فعالیت کانون ها را در بسیاری از موارد بیش از ظرفیت فرهنگسراها خواند و گفت: باید بر مبنای هدف تشکیل کانون ها که ارتقاء فعالیت در مساجد است، فعالیت شود.

 

مقدم با اعتقاد به اهمیت تجهیز کانون ها مطرح کرد: همه ما نسبت به اموال بیت المال مسئول هستیم و باید از حبس امکانات بیت المال پرهیز کنیم به همین منظور کانون هایی مورد حمایت قرار می گیرند که فعال باشند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در پایان با در نظر گرفتن این مهم که یکی از آفت های کانون ها، ورود به مسائل سیاسی و گرایش های حزبی است، تاکید کرد: کانون ها محل فعالیت فرهنگی هستند و باید بر مبنای سیاست ها و خطر مشی رهبری حرکت کنند.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران برجام کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مساجد ماه رمضان خروج آمریکا از برجام دولت مصلی نمایشگاه کتاب ناصر مقدم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز کانون های فرهنگی مساجد البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۹۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سید محمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه برقراری میز خدمت مردمی وزیر فرهنگ در مسجد چهارده معصوم محله امامزاده حسن گفت: خواهران و برادران درخواست‌ها و نیازها و درخواست‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی مختلفی را مطرح کردند. درخواست‌های مردمی دریافت شده و از طریق نهاد ریاست جمهوری به دستگاه‌های مرتبط ارجاع خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


معاون هنری وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی هم گفت: بیشترین دغدغه مردم منطقه ۱۷، کار فرهنگی است

محمود سالاری افزود: شاهد اتفاقات خوبی بودیم، امیدواریم به یاری خداوند بتوانیم به احسن وجه کمک کنیم تا گره‌های موجود گشوده شود.

وی همچنین گفت: تقاضاهای شخصی هم وجود دارد و بیشترین درخواست‌ها درخصوص فضا و امکانات لازم برای انجام دغدغه‌های فرهنگی و اجرای باورهای عمیق برای نیل به نقطه مطلوب است؛ امیدواریم ما هم بتوانیم در این مسیر کمک کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



علی فروزانفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران هم گفت: وزیر فرهنگ به‌عنوان نماینده رئیس‌جمهور درخواست‌ها و نیازهای مردم شنیدند و بخشی از مطالب پاسخگویی و بیشتر درخواست‌های مردمی به صورت مکتوب در ریل پاسخگویی قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم