Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-01@05:08:42 GMT

شکنجه‌گران گراز نگون بخت دستگیر شدند +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۱۰۲۷۵

شکنجه‌گران گراز نگون بخت دستگیر شدند +فیلم

در این فیلم یک گراز نیمه‌جان که پس از اصابت گلوله، توانایی حرکت را از دست داده، به شکل وحشیانه‌ای توسط متهم هدف ضربات تخته‌سنگ قرار می‌گیرد. فیلمی که توسط م. الف. ضبط شده و نقطه عطف آن آمیختن قهقه‌های بیمارگونه وی با ناله‌های دلخراش گرازی نگون‌بخت است.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، چند روز پس از انتشار فیلم دلخراش و جنجال‌برانگیز کشتار دو پازن در میناب هرمزگان، فیلمی مشابه از شکنجه و کشتار بیمارگونه یک گراز در فضای مجاز منتشر و به عاملان کشتار دو پازن نسبت داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
عاملانی که یک از آنها، "م. الف"، از اعضای موسسه حیات وحش میراث پارسیان است که از اواخر سال گذشته تا کنون به اتهام جاسوسی در بازداشت به سر می‌برد.

در این فیلم یک گراز نیمه‌جان که پس از اصابت گلوله، توانایی حرکت را از دست داده، به شکل وحشیانه‌ای توسط متهم هدف ضربات مکرر تخته سنگ قرار می‌گیرد. فیلمی که توسط م. الف. ضبط شده و نقطه عطف آن آمیختن قهقه‌های بیمارگونه وی با ناله‌های دلخراش گرازی نگون‌بخت است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
سرهنگ جمشید محبت‌خانی، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با اعلام خبر دستگیری و بازداشت متخلفی که در فیلم مشاهده می‌شود می‌گوید: پس از انتشار این فیلم، پیگیری‌های لازم انجام و متخلفی که در فیلم مشاهده می‌شود شناسایی شد. "الف. ن" روز پنجشنبه دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده و به جرم خود اعتراف کرده است.

وی ادامه می‌دهد: متهم دیگر، که از این تخلف فیلمبرداری کرده، "م. الف" است که به اتهامات دیگر، مدتی است در بازداشت به سر می‌برد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه فیلم کشتار این گراز در سال ۹۲ اتفاق افتاده می‌گوید: متهمان، گراز را با سلاح گلوله‌زنی هدف قرار داده و سپس با ضربات سنگ از پای درآورده‌اند. منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان محیط زیست حیوان آزاری اخبار حوادث دستگیری متهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۰۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست پارلمان عربی برای تحقیقات در مورد کشف گور‌های جمعی در غزه

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از خبرگزاری معا، پارلمان عربی آغاز تحقیقات فوری و مستقل درمورد کشف گور‌های جمعی در محوطه بیمارستان‌های شفا و ناصر در غزه پس از عقب نشینی نظامیان اشغالگر از برخی مناطق نوار غزه را خواستار شد.
پارلمان عربی از جامعه جهانی، سازمان‌های حقوق بشری، سازمان ملل متحد و شورای امنیت خواست همه تدابیر و اقدامات قانونی لازم را برای بازخواست و مجازات رژیم اشغالگر به خاطر ارتکاب جنایت‌ها و کشتار‌ها علیه ساکنان غزه اتخاذ کنند.
پارلمان عربی افزود: بر اساس معیار‌های حقوق بین الملل و قوانین بین المللی حقوق بشر باید اقدامات لازم درباره این کشتار‌ها و جنایت‌ها انجام گیرد و پرونده عاملان و مسئولان این جنایت‌ها به عنوان جنایتکاران جنگی به دادگاه ارجاع تا عدالت درباره آنان اجرا شود.
این پارلمان در ادامه اعلام کرد که میزان و حجم گسترده کشتار‌ها و جنایت‌های هولناک رژیم اشغالگر علیه غیرنظامیان فلسطینی به ویژه کودکان، زنان و افراد سالمند در نوار غزه تردید‌ها و سئوالات جدی را درباره توانایی نظام بین الملل و سازمان ملل در مورد محافظت از غیر نظامیان مطرح می‌کند به ویژه اینکه جنایت‌های رژیم اشغالگر جنایات جنگی، ضد انسانی، نسل کشی است و همه قوانین و قطعنامه‌ها در حمایت از غیر نظامیان در زمان جنگ را نقض می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • از ادعای شکنجه تا پیام‌های لحظه آخری نیکا به مادرش
  • تصادف دلخراش در یک بزرگراه به دلیل کاهش ناگهانی سرعت (فیلم)
  • ببینید | تصادف دلخراش در بزرگراه به دلیل کاهش ناگهانی سرعت!
  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان
  • صنعا: واشنگتن مانع صلح در یمن و توقف کشتار در غزه است
  • (تصاویر) A-۱۰ Thunderbolt II؛ «گراز» ترسناک نیروی هوایی آمریکا
  • شواهدی مبنی بر دفن افراد شکنجه‌شده در آودیوکا وجود دارد
  • درخواست پارلمان عربی برای تحقیقات در مورد کشف گور‌های جمعی در غزه
  • ماجرای دلخراش ترین پرونده آدم ربایی از زبان کاراگاه پلیس / هنوز هم از فکر کردن به این پرونده احساساتی می شوم (فیلم)
  • متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی، یهودی‌ستیزی نیست