Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@04:48:26 GMT

یاری: حضور در مسابقات المپیک آرژانتین حق ما است

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۱۲۰۴۸

یاری: حضور در مسابقات المپیک آرژانتین حق ما است

یاری مربی تیم ملی فوتسال بانوان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در رابطه با راه نیافتن تیم ملی فوتسال بانوان به مسابقات المپیک گفت:

تمامی مسائل مربوط به رفتن تیم ملی المپیک بانوان ایران به مسابقات المپیک جهانی 2018 آرژانتین (بوینس آیرس ) در سایت کمیته جهانی المپیک وجود دارد و با مراجعه به این مرجع می توانید تمامی مسائل مربوط را دریابید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه گفت: هر کشور می تواند یک نماینده در هر حوزه ورزشی داشته باشد ولی کشورمان در حوزه فوتسال توانسته است در گروه آقایان و بانوان سهمیه را بدست آورد و کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال کشورمان تا 15 مرداد زمان دارند یکی از این 2 تیم را به عنوان نماینده ایران انتخاب کرده و به آرژانتین بفرستند.

یاری در ادامه بیان کرد: ما از این موضوع ناراحتیم که فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال بدون هماهنگی با ما تیم پسران را از مدت ها قبل انتخاب کرده و هیچ جلسه ای را با ما برقرار نکرده اند و بدون اینکه نظر ما را بپرسند شاگرادان صانعی را به عنوان نماینده انتخاب کرده و تمامی زحمات ما را از سال 1395 نادیده گرفته اند .من از مسئولان عالی رتبه در بخش فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا که زیر نظر آقای کفاشیان و تارقلی زاده است این درخواست را دارم تا تلاششان را برای حضور هر 2 تیم در این مسابقات انجام دهند.

هر تیمی قوی تر بود به آرژانتین بفرستید

مربی تیم ملی امید بانوان اظهار کرد: آقایان مسابقات بسیار زیادی به صورت جهانی و یا آسیایی دارند و می توانند در بسیاری از این قبیل مسابقات حضور یابند اما بانوان تنها می توانند در المپیک بدرخشند و بر روی سکوی قهرمانی بروند. تیم ما از مرداد 1395 ایجاد شده و از همان زمان با تمام سختی ها به فعالیت خود ادامه داده است.

ما می دانیم بیشتر بازیکنان حاضر در تیم ملی امید دانش آموز هستند .با تمام این اوصاف ما توانستیم سهمیه را کسب کرده تا بتوانیم در مسابقات حضور بیابیم اما دیدیم به راحتی به روی اسم تیم ما قلم کشیده و ما را حذف کردند.

تیم ملی امید بانوان برای فرهنگ سازی در جوامع بین المللی تاثیر گذار تر است

یاری تصریح کرد: می توانیم با متعاقد کردن فیفا هر 2 تیم را به مسابقات بفرستیم. تیم عراق به دلیل مشکلات نمی تواند برود و تایلند جایگزین این تیم در گروه مردان خواهد شد. تایلند نیز با حضور تیم مردانش در این مسابقات جواز حضور تیم بانوانش لغو خواهد شد. پس باید به سراغ تیم ویتنام برویم که این کشور تیم امید ندارد پس ما با رایزنی لازم می توانیم به راحتی به این مسابقات برویم. تیم ما مدت زمان بیشتری نسبت به تیم صانعی تشکیل شده است و گروه ما در این مسابقات نیز راحتر است و می توانیم به سادگی قهرمان شویم. اگر در ادامه هم بازی های تدارکاتی خوبی داشته باشیم می توانیم باعث افتخار کشورمان شویم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۲۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابی المپیک پاریس| رکوردشکنی پرورش نیا در تراپ بانوان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در جریان مسابقات جهانی توزیع سهمیه المپیک در دوحه قطر و در پایان مرحله مقدماتی تراپ بانوان، مرضیه پرورش نیا با ثبت امتیاز ۱۱۴ رکورد برون مرزی تراپ بانوان را ارتقا داد.

رکورد قبلی تراپ بانوان ۱۱۳ بود که‌ باز هم توسط مرضیه پرورش‌نیا ثبت شده بود.

مرضیه پرورش نیا در این رقابت‌ها در جایگاه هجدهم ایستاد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انصارالله یک کشتی اسرائیلی را در خلیج عدن هدف قرار داد
  • شوک به هواداران آرژانتین و چلسی
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب سرنوشت‌ساز والیبال ایران
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • انتخابی المپیک پاریس| رکوردشکنی پرورش نیا در تراپ بانوان
  • ادامه درخشش بیرانوند در قطر/ ملی پوش تراب به مرحله شوت آف رسید
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز