Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@14:13:31 GMT

دیدار جابری انصاری و لاورنتیف در آستانه

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۱۲۱۷۳

به گزارش وانانیوز، 

در این دیدار که «ورشنین» معاون وزیر خارجه روسیه و هیات های دو کشور نیز حضور داشتند، دستیار ارشد وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران و نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور سوریه، آخرین وضعیت سیاسی و میدانی سوریه را مورد بحث و رایزنی قرار دادند.

این دیدار در چارچوب نهمین اجلاس روند آستانه و پس از اجلاس اخیر وزرای خارجه در مسکو و تحولات نظامی در سوریه صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جابری انصاری و لاورنتیف همچنین پیرامون پیگیری اجرای مصوبات کنفرانس گفت‌وگوی ملی سوریه در سوچی و دومین جلسه کمیته تبادل بازداشتی ها، ربوده شدگان و مفقودان بحران سوریه که در حاشیه این دور از مذاکرات آستانه برگزار می شود، گفتگو کردند.

انتهای پیام 

منبع: وانا

کلیدواژه: ایران و روسیه بحران سوریه حسین جابری انصاری دیدار جابری انصاری و لاورنتیف در آستانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۲۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه

دبیران شورای عالی امنیت ملی ایران و روسیه در حاشیه دوازدهمین اجلاس بین‌المللی نمایندگان مقامات عالی کشورها در امور امنیتی یادداشت تفاهم امنیتی امضا کردند.

به گزارش ایسنا، علی اکبر احمدیان در حاشیه اجلاس بین المللی مقامات عالی امنیتی در سن پترزبورگ با همتای روسی خود دیدار و گفتو گو کرد.

در جریان این دیدار دو طرف یک تفاهم نامه امنیتی مشترک امضا کردند.

شایان ذکر است دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در دیدارهای جداگانه با مقامات و همتان خود در کشورهای عراق، چین و برزیل دیدار کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روسیه : از پیوستن بولیوی به «بریکس» حمایت می‌کنیم
  • دیدار وزرای دفاع ایران و چین
  • پکن: ایالات متحده مانع توسعه چین می‌شود
  • دیدار وزرای دفاع کشورهای عضو شانگهای در آستانه
  • ورود وزیر دفاع به آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • ورود وزیر دفاع آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • هشدار چین به آمریکا: بین تقابل و همکاری یکی را انتخاب کنید
  • امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • جابری انصاری: عملیات وعده صادق یک نمایش قدرت بزرگ بود
  • امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه