Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-28@15:10:13 GMT

رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۱۲۴۳۲

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته دانشجویان دختر و پسر به منظور شرکت در یازدهمین دوره رقابتهای کاراته دانشجویان جهان با همکاری فدراسیون کاراته 25 و 26 اردیبهشت در دو بخش کومیته و کاتا در سالن شهید کبکانیان برگزار می‌شود.

مسابقات دختران روز سه شنبه 25 اردیبهشت از ساعت 10 صبح در بخش کاتا و کومیته در اوزان 68+ ، 68- ، 61- ، 55- ، 50- کیلوگرم برگزار خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات پسران نیز روز چهارشنبه 26 اردیبهشت از ساعت 10 صبح در بخش کاتا و کومیته در اوزان 84+ ، 84- ، 75- ، 67- ، 60- کیلوگرم برگزار می شود.

همچنین زمان پذیرش و وزن کشی مسابقات پسران و دختران از ساعت 8 تا 9 صبح روز برگزاری مسابقات در محل سالن شهید کبکانیان انجام خواهد شد.

برابر قوانین و مقررات فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی (FISU) متولدین 11/10/1371 به بعد که طبق بخشنامه ارسالی و از طریق سایت فدراسیون کاراته ثبت نام کرده باشند میتوانند در این رقابت‌ها شرکت نمایند.

گفتنی است یازدهمین دوره رقابتهای کاراته دانشجویان جهان 28 لغایت 31 تیرماه ماه سال جاری در شهر کوبه کشور ژاپن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۲۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۳۱ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ماه با حضور ۴۳۳ ورزشکار از ۸۳ کشور در دوحه قطر برگزار می‌شود.

در پنجمین روز این مسابقات و در مرحله مقدماتی اسکیت آقایان علی دوستی و امیرمحمد دادگر در خط آتش قرار می‌گیرند.
برنامه روز پنجم مسابقات به شرح زیر است:

جمعه، ۷ اردیبهشت ماه:
مقدماتی اسکیت آقایان - ساعت ۹:۰۰ الی ۱۶:۳۰

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • شمشیرباز اسلحه فلوره دختران حذف شد
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور