Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ولغدر اعلام کرده است : بر اساس قرارداد مبلغ 419 هزار و 458 ميليون ريال بابت خريد 153 دستگاه کاميون کمپرسي LK2624 به شرکت ايران خودرو ديزل پرداخت شد. با توجه به تحويل 41 دستگاه (از 153 دستگاه )، به مانده مبالغ پرداختي خريدار طبق تبصره هفت و هشت قرارداد ، سود مشارکت به شرکت تعلق خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت ليزينگ خودرو غدير درباره تغيير با اهميت پيش بيني درآمد هر سهم توضيح داد.
به گزارش خبرگزاري آريا، شرکت ليزينگ خودرو غدير در خصوص تعديل مثبت 31 هزار و 409 ميليون ريالي سود سال مالي منتهي به پايان آذرماه 97 توضيح داد.
«ولغدر» اعلام کرده است : بر اساس قرارداد مبلغ 419 هزار و 458 ميليون ريال بابت خريد 153 دستگاه کاميون کمپرسي LK 2624 به شرکت ايران خودرو ديزل پرداخت شد. با توجه به تحويل 41 دستگاه (از 153 دستگاه )، به مانده مبالغ پرداختي خريدار طبق تبصره هفت و هشت قرارداد ، سود مشارکت به شرکت تعلق خواهد گرفت.
در سال مالي جاري (پايان آذر ماه 97 ) تا تاريخ پايان فروردين ماه 97 مبلغ 51 هزار و 645 ميليون ريال سود مشارکت از اين محل شناسايي شده است. مانده تحويل نشده در تاريخ فوق مبلغ 308 هزار و 211 ميليون ريال است.
همچنين قراردادي با شرکت ايران خودرو منعقد شده که فروش تعداد تقريبي 5 هزار دستگاه خودرو با اقساط 24 ماهه و سررسيد شش ماهه در بر داشته است، اين قرارداد يکي از مهمترين قراردادهاي شرکت ليزينگ خودرو غدير بوده و تا تاريخ تهيه اين گزارش مبلغ 954 هزار و 564 ميليون ريال تسهيلات اعطايي در دفاتر اين شرکت ثبت شده است.
در اطلاعات مالي پيش بيني شده سال مالي منتهي به پايان آذرماه امسال ، درآمد هاي عملياتي 136 هزار و 211 ميليون ريال با فرض تحويل خودروهاي موضوع قرارداد با شرکت ايران خودرو ديزل و ليزينگ آنها لحاظ شده بود و با توجه به عدم تحويل خودروهاي مذکور، سود شناسايي شده از اين محل در پيش بيني تعديل شده حذف و درآمد ناشي از قرارداد با شرکت ايران خودرو به مبلغ 134 هزار و 389 ميليون ريال شناسايي شد.
در مجموع در اطلاعات مالي پيش بيني تعديل شده سال مالي پايان آذرماه امسال، درآمد هاي عملياتي به مبلغ 157 هزار و 130 ميليون ريال است.
هزينه هاي فروش، اداري و عمومي به دليل ذخيره مطالبات مشکوک الوصول، طبق دستورالعمل بانک مرکزي، از مبلغ 92 هزار و 46 ميليون ريال به مبلغ 112 هزار و 22 ميليون ريال تغيير يافته است.
ساير اقلام عملياتي با توجه به شناسايي سود مشارکت ناشي از قرارداد با شرکت ايران خودرو ديزل و کاهش مبلغ ثمن نقدي دريافتي از مستاجرين از مبلغ 33 هزار و 510 ميليون ريال به مبلغ 66 هزار و 645 ميليون ريال تغيير يافته است.
به گزارش سنا، ساير درآمدها و هزينه هاي غير عملياتي با توجه به افزايش سود سپرده و ساير درآمدهاي ناشي از ارائه خدمات به مشتريان، از مبلغ 9 هزار و 413 ميليون ريال به مبلغ 12 هزار و 34 ميليون ريال تغيير يافته است
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۲۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت

سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال در هر روز افزایش یافت. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، با اعلام بانک مرکزی حداکثر تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال و مجموع تراکنش‌های انجام‌شده کارتی برای مشتری حقیقی در کل شبکه بانکی، روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال افزایش یافت. 

بر اساس این گزارش، همچنین هر مشتری حقیقی مجاز است از تمامی حساب‌های خود در هر مؤسسه اعتباری، روزانه مبلغ دو میلیارد ریال را به صورت غیرحضوری برداشت کند. این آستانه (حدنصاب) پیش‌تر معادل یک میلیارد ریال تعیین شده بود.

دیگر خبرها

  • راه‌های تقویت اعتماد به نفس با افزایش سن
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • تحقق ۶۶ درصدی سهمیه بانک دی در قانون جهش تولید مسکن
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد
  • ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری