Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-03@04:33:50 GMT

فرشته کریمی: ما جهانی می‌شویم

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۱۳۰۲۶

فرشته کریمی: ما جهانی می‌شویم

بهترین بازیکن فوتسال زنان آسیا گفت: ما می‌توانیم در برابر بهترین تیم‌های دنیا نمایش‌هایی برابر و خوب داشته باشیم.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، فرشته کریمی، باز هم بهترین بازیکن مسابقات شد. جام ملت‌های فوتسال زنان در تایلند باز هم به برتری و قهرمانی تیم فوتسال زنان ایران رای داد و باز هم مانند دوره قبل فرشته کریمی، بهترین و ارزشمندترین بازیکن آسیا شناخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عنوانی که از نظر او ارزش بالایی در برابر مقام ایران ندارد. باز هم بهترین بازیکن مسابقات شدید.

این مقام به این دلیل که به نام ایران نوشته شد ارزش بالایی دارد؛ اما وقتی این عنوان انفرادی در کنار قهرمانی تیم ملی ایران قرار می‌گیرد ارزش چندانی ندارد. من هم این عنوان را به نمایندگی از تیم به دست آوردم و بازیکنان خوب ایران خیلی به هم کمک کردند تا همه عناوین با هم به دست بیاید.

خانم مظفر سرمربی تیم ملی به سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت فرشته کریمی یک نابغه است.

ایشان خیلی به من لطف دارند. ما با مربیگری خانم مظفر خیلی رشد داشته‌ایم و خیلی موفق کار می‌کنیم. تیم ما، تیم خیلی خوبی است.

شنیده‌اید که مسئولان کشور برای قهرمانی تیم فوتسال بانوان ایران پیام تبریک داده‌اند؟

بله. از همه آنها تشکر می‌کنم. فقط خواهش می‌کنم تیم ما را دریابند. کمک کنند تا اتفاقات بزرگ‌تری بیفتد. اگر این تیم مورد حمایت جدی قرار بگیرد، در دنیا حرف برای گفتن خواهیم داشت. من خواهش می‌‌کنم نگذارند فدراسیون در تدارک تیم‌های ملی خود تنها باشد و احساس تنهایی کند. این تیم خیلی شایسته و سزاوارانه بازی کرد و لایق قهرمانی بود. ظلم است اگر سقف این تیم را در همین مسابقات ببینیم. ما می‌توانیم در برابر بهترین تیم‌های دنیا نمایش‌هایی برابر و خوب داشته باشیم.

آینده فوتسال بانوان؟

بسیار روشن. من که خیلی امیدوارم. روزهای ابتدایی که بانوان در ایران پا به توپ شدند، شاید تصور این روزها سخت بود؛ اما مطمئن هستم روزهای خیلی بهتری در راه هستند. ما با امید، آینده را می‌سازیم.

فرزانه توسلی: ما را تنها نگذارید

بهترین دروازه‌بان مسابقات بدون تردید فرزانه توسلی از ایران بود. او درباره بازی‌ها به خبرنگار جام جم گفت: مسابقات خوبی بود؛ اما در دو بازی نیمه‌نهایی و فینال کمی کار برای ما دشوار شد. در هر دو بازی بسیار باهوش و بابرنامه بازی کردیم و برتری بسیار خوبی در هر دو بازی به دست آوردیم.

توسلی ادامه داد: فدراسیون فوتبال در راه آماده‌سازی تیم خیلی زحمت کشید و تیم‌‌های قدرتمندی به ایران آمدند. امیدوارم دست فوتسال بانوان و فدراسیون را بگیرند و کمک کنند مقام‌های بهتری به دست بیاید. ما برای جهانی شدن نیاز به برنامه‌ها و تدارک بهتری داریم و امیدوارم این مسیر به همین صورت موفقیت‌آمیز طی شود.

سارا شیربیگی: شایسته قهرمانی بودیم

سارا شیربیگی، یکی از بهترین بازیکنان ما در این مسابقات بود و در شب آخر دربرابر ژاپن هت‌تریک کرد تا عنوان «خانم گلی» مسابقات جام ملت‌های بانوان آسیا را به خود اختصاص دهد.

شیربیگی درباره این مسابقات به جام جم گفت: مسابقات در بالاترین سطح برگزار شد، همه تیم‌ها آماده پا به تایلند گذاشتند و رقابت‌ها در بهترین شرایط برگزار شد.

خانم گل بازی‌ها ادامه داد: تیم‌ها در بهترین فرم برای قهرمانی مبارزه کردند؛ اما در میان همه تیم ها فقط یک تیم شایسته قهرمانی بود و آن تیم هم ایران بود. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم همه عناوین فردی و تیمی را از آن خود کنیم و لیاقتمان را نشان دهیم. امیدوارم این مقام موجب اتفاقات خوبی در فوتبال و فوتسال بانوان شود.

منبع: جام‌جم

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۳۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم رباتیک فرزانگان ۴ تبریز به جام جهانی هلند راه یافت 

ایسنا/آذربایجان شرقی برای نخستین بار در تاریخ مسابقات بین المللی، یک تیم رباتیک از آذربایجان شرقی به جام جهانی رباتیک ۲۰۲۴ راه یافت. 

تیم رباتیک دبیرستان فرزانگان ۴تبریز به مربیگری سهیل شیخ احمدی و دستیارانش نوید اخوان، مسعود طهماسبی فرد و بهیاد زرنقی با عنوان «فیویورسا» که شش نفر از دانش‌آموزان پایه یازدهم ریاضی و فیزیک به اسامی آسمان محمدی، اسرا حلمی، لیلا پورخدایی، آرمیتا شهیم، ثمین اکرامی و کیمیا منفرد اعضای تیم می‌باشند که به جام جهانی رباتیک ۲۰۲۴ هلند راه یافت. 

تیم «فیویورسا» در هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران در فروردین ماه گذشته با کسب مدال نقره برتری خود را در مقابل تیم‌های قدرتمند و با تجربه پایتخت به نمایش گذاشتند و جزو ۹ تیم برتر سهمیه اعزام به مسابقات بین المللی ربوکاپ ۲۰۲۴ هلند را دریافت کردند. 

دختران تبریزی برای اولین بار در تاریخ مسابقات رباتیک به عنوان نماینده کشور ایران از آذربایجان شرقی در مسابقات جام جهانی رباتیک با رقبای خود از کشورهای مختلف به رقابت می‌پردازند. 

مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۲۴ از تاریخ ۲۵ تا ۳۰ تیرماه سالجاری برگزار می‌شود و ۹ تیم برتر هجدهمین دوره مسابقات بین المللی آزاد ایران به‌عنوان نماینده کشور برای شرکت در مسابقات به هلند اعزام می‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تیم رباتیک فرزانگان ۴ تبریز به جام جهانی هلند راه یافت 
  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل
  • شمس: سرگروهی ایران در جام جهانی به فوتسال ایران عظمت می‌دهد
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • فوتسال ایران درجام‌جهانی موفق می‌شود/برخی انتقادات غیرمنصفانه بود
  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • ویدیو/ روزی که فوتسال ایران سوم دنیا شد
  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود