Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@10:07:26 GMT

اردبیل| خدمت‌رسانی به مردم محروم هدف اصلی اردوی جهادی است

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۱۳۷۴۹

اردبیل| خدمت‌رسانی به مردم محروم هدف اصلی اردوی جهادی است

فرمانده سپاه شهرستان مرزی پارس‌آباد مغان گفت: خدمت‌رسانی به مردم محروم هدف اصلی اردوی جهادی است. ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پارس‌آباد، امروز نخستین جلسه شورای اداری شهرستان پارس‌آباد با حضور فرماندار جدید شهرستان پارس‌آباد و سایر مسئولان شهرستان برگزار شد که تسریع در اجرای برنامه‌های عمرانی از محوری‌ترین موضوعات این جلسه بود و هر کدام از مسئولان در این جلسه نقطه نظراتی را در این زمینه ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پاسدار حسن نوری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان مرزی پارس‌آباد مغان بعد از ظهر امروز در این مراسم اظهار داشت: در سال 95 در حدود دو میلیارد و 800 میلیون تومان به 165 نفر متقاضی و در سال96 نیز مبلغ 760 میلیون تومان وام کم بهره به تعداد60 نفر اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اهداف اردوهای گروه جهادی بیان کرد: در عرصه‌های سازندگی، آشنا کردن نوجوانان و جوانان با فرهنگ کار و کاهش هزینه‌های عمرانی و اقتصادی دولت و کمک به مردم محروم منطقه و کسب رضایتمندی و بالا بردن رأی اعتماد مردم محروم منطقه نسبت به نظام و انقلاب و رهبری از جمله اهداف اردوهای جهادی است.

 فرمانده سپاه ناحیه شهرستان مرزی پارس‌آباد مغان تصریح کرد: در مجموع 228 نفر روز در 15 گروه ارودهای جهادی این شهرستان مشغول خدمت رسانی به محرومان هستند و ساخت و احداث سه مورد غسالخانه در روستاهای تابعه شهرستان و حومه تازه کند، اوزن قویی شماره 2 محمدکندی به مبلغ 150 میلیون ریال از جمله اقدمات انجام شده در شهرستان بوده است.

وی از به‌کارگیری اردوی یکر وزه اعضای حلقه های صالحین سپاه ناحیه با 35 اردو به تعداد یک هزار و 58 نفر در سطح شهرستان پارس‌آباد خبر داد.

فرمانده سپاه پارس‌آباد با بیان اینکه 4 کامیون از کمک های مردم به زلزله زدگان کرمانشاه فرستاده شده است افزود: اقلام ارسالی شامل مواد خوراکی، آب، کنسروجات، چای، پتو و وسایل گرمایشی هستند.

مسئولان وقت‌شناسی را در وهله نخست مد نظر قرار دهند

فرماندار شهرستان پارس‌آباد نیز در این جلسه اظهار کرد: یادآوری تکالیف مدیران و مسئولان شهرستان، تکریم ارباب رجوع به عنوان صاحبان این نظام شاه بیت خدمات و عملکرد مسئولان است و وظیفه ما بر این است که با مشارکت جمعی و همگانی در راستای حل مشکلات گام‌های اساسی و هدفمند برداریم.

علی علایی افزود:  همه مدیران باید همه تلاش خود را برای توسعه و عمران شهرستان بکار بگیرند و باید جایگاه امام جمعه، نماینده  مردم در مجلس و همه مسئولین حفظ شود و همه مدیران خود را وقف خدمت به مردم بکنند چرا که این موضوع بی‌شک رشد و توسعه منطقه را به دنبال خواهد داشت.

 علایی با تذکر به مدیران در ارتباط با وقت شناسی و جذب بودجه های شهرستان تصریح کرد: به هیچ وجه پذیرفته نیست ریالی از بودجه شهرستان در اثر کم کاری به خزانه برگردد و همه مدیران موظف هستند که وقت‌شناسی را در وهله نخست مورد توجه قرار داده و در اولویت کارهای خود بدانند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد  با اشاره به وضعیت جاده‌ةای مواصلاتی شهرستان نیز اظهار کرد: در حال حاضر جاده مواصلاتی اردبیل _ پارس‌آباد به قتلگاه تبدیل شده و متاسفانه در روز های اخیر شاهد یک حادثه تلخ بودیم که منجر به فوت دو نفر از شهروندان شد که به همین منظور انتظار داریم مسئولان پیگیر حل این مسئله با ورود جدی به موضوع باشند و در رفع موانع و مشکلات پروژه‌های عمرانی توجه و اهتمام ویژه‌ای به کارببرند.

مسئولان پیگیر تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی باشند

امام جمعه پارس‌آباد نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت تکریم و احترام متقابل مسئولان و مردم بیان کرد: اگر این موضوع مورد توجه واقع شود بی‌شک اثرات آن را نیز در بهبود وضعیت جامعه در زمینه‌های مختلف شاهد خواهیم بود و به دنبال آن همه در این زمینه رضایتمند می‌شوند.

حجت‌الاسلام سعید رشادی افزود: امیدواریم مسئولان پیگیر تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی باشند چرا که اگر این موضوع مورد بی‌توجهی واقع شود نمی‌توانیم توسعه اقتصادی منطقه را رقم بزنیم و نیاز است که با همکاری همدیگر برای استفاده از ظرفیت‌های این شهرستان گام‌های اساسی و هدفمند برداریم.

وی تصریح کرد: افزایش تعاملات و همفکری یک موضوع محوری است که باید مسئولان آن را مد نظر قرار داده و در اجرای کارها در این محور حرکت کنند تا خروجی‌ةای مطلوب و مورد نظر را در این راستا به دست آوریم و مشکلات و موانع موجود را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/ح

R41374/P1357/S6,49/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۳۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند

ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار شهرستان زیرکوه گفت: با توجه به طغیان رودخانه‌های بخش شاسکوه، تمامی نیروها در حال خدمت‌رسانی در این منطقه هستند.

محمد غیرتی، در گفت و گو با ایسنا گفت: در پی بارندگی های شدید از روز گذشته در شهرستان زیرکوه، بند خاکی نوده و طغیان تمامی رودخانه های بخش شاسکوه شکست.

وی افزود: تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند و برای ماشین آلات سنگین و لودر جهت مدیریت سیلاب فراخوان داده شده است.

فرماندار زیرکوه اظهار کرد:خسارت جدی به قنوات، بخش کشاورزی، باغات، زیرساخت ها زیرکوه به ویژه شهر حاجی آباد و آبیز وارد شده است.

وی با بیان اینکه حجم بارندگی بسیار بیشتر از پیش بینی ها بوده گفت: حجم خسارت ها هم بسیار بالاست و امکانات شهرستان پاسخگوی نیاز این شهرستان نیست و نیازمند کمک تمامی شهرستان های استان هستیم.

 غیرتی افزود: با توجه به احتمال ادامه بارش ها امکان افزایش خسارت ها بالاست و هم اکنون هیچ برآوردی نمی شود کرد.

وی یادآورشد: بیشتر قنات ها به صورت جزئی آسیب دیده اند و به تعدادی هم آسیب کلی وارد شده است.

 فعالیت سامانه بارشی جدید از عصر سه شنبه در خراسان جنوبی آغاز شد و امروز در برخی مناطق استان شدت گرفت.

بارش‌های رگباری باعث جاری شدن روان آب در معابر شهری و روستایی شهرستان‌ زیرکوه شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: بارندگی‌های امروز به بخش‌هایی از راه‌های روستایی در مناطق غرب استان خسارت زد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند