Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@11:19:33 GMT

عدالت با انضباط مالی در نظام پرداخت ها محقق می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۱۴۸۲۶

عدالت با انضباط مالی در نظام پرداخت ها محقق می شود

قزوین-ایرنا-امام جمعه موقت تهران گفت: انضباط مالی در نظام پرداخت ها به مدیریت صحیح و جلوگیری از بی عدالتی کمک می کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد روز دوشنبه در همایش فرهنگیان ناحیه یک قزوین افزود: مشکلات رفاهی امروز جامعه ایران ناشی از سوء مدیریت و هزینه ها است و باید این مساله به طور جدی برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه به مساله خروج آمریکا از برجام اشاره کرد و یادآور شد: بسیاری از کشورهای منطقه در اثر زورگویی های آمریکا تسلیم شده اند اما ایران هیچگاه زیربار چنین مسایلی نرفته و نخواهد رفت.
وی با بیان اینکه امروز دیگر زمانی نیست که رژیم صهیونیستی در فکر فتح جهان عرب آن هم در عرض 6 روز باشد، اظهار داشت: هر زمانی که موشکی از سوی این رژیم شلیک شود باید منتظر پاسخ آن هم باشد.
حجت الاسلام ابوترابی فرد با اشاره به اینکه امروز پیشرفت های ایران و کشورهای منطقه به شدت آمریکا را عصبانی کرده، افزود: تنها با مدیریت و برنامه ریزی صحیح و اتکا داشتن به دانش و استعداد نخبگان خود می توانیم به توانمندی های مختلف در عرصه های گوناگون دست یابیم.
امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری، گفت: انتقال تعالیم و مفاهیم یکی از مهارت های تربیتی آن شهید والامقام بود که جایگاهش را به عنوان معلمی بزرگ ارتقا بخشید.
وی بر اهمیت جایگاه رفیع معلم در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: برای ارتقای دانش کشور در درجه نخست باید معلمان ما در سطح بالای علمی قرار گرفته و شان آنها حفظ شود.
وی در پایان یادآور شد: در این راستا نباید جایگاه معلمان تحت تاثیر مسائل سیاسی و حاشیه ای قرار گیرد و باید راه برای ارتقای منزلت اجتماعی آنان در جامعه فراهم شود.
7388/8054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي هفته معلم امام جمعه موقت تهران قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۴۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند

محمد باغستانی اظهار داشت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

به گزارش جماران، وی افزود: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آن‌ها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سود‌ها را جمع آوری و مابقی سود سهام را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

دیگر خبرها

  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • یورش پلیس به دانشجویان در اروپا و آمریکا محکوم شد
  • «مجلس» یورش پلیس به دانشجویان در اروپا و آمریکا را محکوم کرد
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • خیزش دانشگاه‌های آمریکا علیه محور شرارت آمریکایی-اسرائیلی
  • تلاش آمریکا برای در اختیار گرفتن خلیج فارس محقق نمی‌شود
  • دموکراسی بدون روتوش/ پلیس آمریکا زیر تیغ عدالت دانشجویی
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند