Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه های فناوری، دانلود، اخبار داغ، سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران در فضای مجازی نشده اید، در ادامه لینک 10 خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته ایم.

دستگیری مرد سعودی پس از شکار و ذبح ۱۲۰ مارمولک عظیم‌الجثه! +فیلم
مرد سعودی پس از شکار 120 مارمولک خاردم و ذبح آنها ویدئوی از لاشه آنها منتشر کرد که برایش دردسر ساز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاهی به پرونده خونین داعشیِ تازه دستگیر شده/«صدام الجمل» کیست؟ +تصاویر
در میان پنج فرمانده داعشی که چند روز گذشته در عراق به دام افتادند، تروریستی بود که سال 2016 رسانه‌ها از مرگ او خبر داده بودند

استاد دانشگاهی که سوژه رسانه‌ها شد +تصویر
تصویری از تدریس یک استاد در حالی که بچه به بغل دارد در یکی از دانشگاه‌های آمریکا سوژه رسانه‌ها شد.

تسهیلات لازم در اختیار پیام‌رسان سروش قرار نگرفته است/ اگر تسهیلات فراهم شده دوستان به ما هم آدرس بدهند

سید میثم سیدصالحی، مدیر پیام‌رسان سروش در ارتباط تلفنی با برنامه پیک بامدادی از امکانات و تسهیلاتی که در اختیار پیام‎رسان‌های داخلی قرار گرفته است اظهار نارضایتی کرد.

مامور پلیس آمریکا دخترش را در مدرسه به باد کتک گرفت! + فیلم
یک مامور پلیس آمریکا که بخاطر بی احترامی دخترش به معلم خود به مدرسه فرا خوانده شده بود پس از حضور در مدرسه و مواجهه با دخترش دست به اقدامی وحشیانه زد.

مراسم جشن عروسی یا صحنه میدان نبرد! + فیلم
ویدئویی که به تازگی منتشر شده است یک مراسم عروسی عجیب و باورنکردنی را در چین به تصویر می کشد.

#القدس_عاصمة_فلسطين /قدس پایتخت ابدی فلسطین خواهد ماند
کاربران با راه‌اندازی هشتگ #القدس_عاصمة_فلسطين در توییتر واکنش خود را به عملکرد دونالد ترامپ در قبال قدس نشان دادند.

لامبورگینی پاپ فروخته شد +تصاویر
خودروی لامبورگینی پاپ فرانسیس در حراجی ساتبیز موناکو توسط فردی ناشناس به ارزش 5 میلیارد و پانصد میلیون تومان خریداری شد.

دی‌جی‌ای دو نسخه پهپاد جدید فانتوم 4پرو را به بازار عرضه می‌کند
دی‌جی‌ای دو نسخه جدید پهپاد جدید فانتوم 4پرو با نام‌های OcuSync و Quieter Flight را راهی بازار کرد.

اماکن و محلات پرخطر تهران در صورت وقوع زلزله کدامند؟ + اینفوگرافی
نتایج مطالعات انجام شده نشان داده است که حدود ۳۲۰ هزار متر مربع بافت فرسوده در محدوده حریم گسل‌های شهر تهران واقع شده است.



انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیعه باید منطق و استدلال را فراگیرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید هادی محمودی، شامگاه جمعه در مراسم عزاداری شب شهادت امام صادق (ع) در مسجد امام جعفر صادق (ع) اردستان، اظهار کرد: امام صادق (ع) مسئولیت تبلیغ دین را برعهده داشت در ابتدا برای این کار، شاگردان خود را زیاد می‌کرد و به یاران خود حکم می‌کرد در مناطق مختلف به تبلیغ دین بپردازند.

وی افزود: امام روش‌های مناظره و علم کلام را برای شاگردان خود آموزش می‌داد، برخی از افراد با صحنه‌ها و مطالب علمی، فلسفی و عقلانی ممکن است مسلمان و شیعه شوند.

شاگرد مرحوم آیت‌الله ناصری خاطرنشان کرد: در زمان امام صادق به موضوع عقلانی بودن دین نیاز بود چرا که فرقه‌های بسیاری وجود داشت، هرشخصی نسبت به ایجاد فرقه‌های مختلف اقدام می‌کرد و حرف‌های ناپسندی را به دین اسلام نسبت می‌دادند.

محمودی تصریح کرد: این دوران نیز همچون دوران امام صادق (ع)، عصر فرقه‌هاست‌، مهم‌ترین وظیفه شیعه این است که منطق و استدلال را فراگیرد و بتواند از دین خود دفاع کند استدلال کردن و دفاع درست و منطقی بسیار مهم است.

وی بیان کرد: در بین تمام امامان تنها امام صادق (ع) با زهد مخالف می‌کردند، شعار فرقه صوفیه در زمان امام، زهد بود و با این ابزار مردم را به سمت خود جذب می‌کردند.

کارشناس مسائل مذهبی اضافه کرد: باید امروز در زمینه فضای مجازی کار کرد و نمی‌توان آن را رها کرد، در اثر همین رسانه و فضای مجازی در کشور اغتشاشات ایجاد کردند چرا که رسانه قدرتمند است و رهبر انقلاب نیز بر توجه به رسانه تاکید دارد.

محمودی ادامه داد: امروزه توجه به فضای مجازی و رسانه اهمیت دارد، مسئولان کشورهای دیگر سخنرانی‌های رهبر انقلاب را با دقت گوش می‌دهند و به موضع‌گیری‌ها توجه می‌کنند

وی گفت: باید شبهات مختلفی را که در نسل جوان درخصوص امامان و دین وجود دارد را مورد توجه قرار گرفته و به آنان پاسخ داد.

شاگرد مرحوم آیت‌الله ناصری تصریح کرد: اسلام با کلام عزت خود را حفظ می‌کند امام صادق کلام را بین افراد رواج می‌داد و به یاران خود دفاع منطقی از دین را توصیه می‌کرد.

محمودی یادآور شد: امام از دو مسیر علمی شاگردان خود را تربیت می‌کرد یک مسیر علمی ظاهری همان یادگیری قرآن، اخلاق و احکام بود و دیگری مسیر علم نوری است.

کد خبر 6096033

دیگر خبرها

  • شیعه باید منطق و استدلال را فراگیرد
  • بلومبرگ: عربستان فعالان منتقد اسرائیل را دستگیر می‌کند
  • زبان طنز نیشدار است
  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس
  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
  • دختربچه تازه عروس برای تبلیغ آرایشگاه زنانه ! + ویدئو
  • دستگیری مدیر یک آرایشگاه زنانه به خاطر تبلیغ کودک‌همسری
  • دستگیری ۱۲ نفر از باند قمار در گلستان/ تراکنش‌های غیر مجاز فراتر ۶۰۰ میلیارد تومان بود