Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@02:16:12 GMT

درخشش عکاس خبرگزاری مهر در جشنواره عکس سلامت گلستان

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۱۵۶۵۹

درخشش عکاس خبرگزاری مهر در جشنواره عکس سلامت گلستان

علی متکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جشنواره عکس سلامت باهدف افزایش آگاهی سلامت جامعه، توسط روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان با همکاری انجمن عکاسان استان گلستان برگزار می‌شود.

وی افزود: فرهنگ‌سازی در حوزه سلامت، ثبت و انتشار فرهنگ سلامت جامعه، تلاش برای ارتقاء سلامت جامعه و ایجاد بستر مناسب برای تشویق جامعه هنری عکاسی و ترغیب هنرمندان عکاس برای پرداختن به موضوعات سلامت از اهداف این جشنواره محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر جشنواره عکس سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: سلامت خانه و خانواده، سلامت و محیط‌زیست، سلامت و محیط کار، سلامت در سفر، سلامت و درمان، سلامت در پرستاری و پزشکی، سلامت مادر و کودک، سلامت و معنویت در بیماران، سلامت در زندگی و سلامت و آسیب‌های اجتماعی از موضوعات جشنواره بودند که عکسان گلستانی در این زمینه‌ها با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی با اشاره به اینکه این جشنواره ویژه عکاسان گلستانی است، تصریح کرد: ۴۲۰ اثر توسط ۴۰ عکاس گلستانی به دبیرخانه جشنواره عکس سلامت ارسال شد.

متکی اظهار کرد: از بین شرکت‌کنندگان«راحله حصاری» عکاس خبرگزاری مهر توانست مقام اول را کسب کند.

وی افزود: حسینعلی قربانی افخمی، مسعود امامی و یحیی کریم‌آبادی داوری جشنواره عکس سلامت را بر عهده داشتند.

گفتنی است اختتامیه جشنواره عکس سلامت طی هفته آینده در گلستان برگزار خواهد شد.

کد خبر 4296287

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره عکس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گرگان بوشهر کرمانشاه گرگان شیراز خرم آباد شهرکرد خطبه های نماز جمعه ماه مبارك رمضان یاسوج برجام بارش باران کهگیلویه و بویراحمد اشتغال مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۵۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن

جشنواره فروش بیمه میهن، که به مدت سه ماه از اول فروردین تا پایان خرداد ماه ادامه دارد، به نمایندگان و بیمه‌گزاران فرصت می‌دهد تا با صدور حداقل ۱۵ بیمه‌نامه، در رقابت برای کسب جوایز ویژه شرکت کنند.

برگزیدگان، ۵ نماینده و شعبه۳ خواهند بود که بهترین عملکرد را داشته باشند. همچنین، ۵ بیمه‌گزار که بیشترین امتیاز را کسب کنند و ۵ بیمه‌گزار به قید قرعه. حدنصاب شرکت در جشنواره برای نمایندگان هم صدور حداقل ۱۵ بیمه‌نامه طی ۳ ماه است. برندگان، ۲۰ روز پس از پایان جشنواره اعلام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره ره آورد سرزمین نور
  • آغاز سفر عمره مفرده زائران گلستانی‌ها
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن