Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛  قهرمان رحمانی مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی در سومین جشنواره خیرین مدرسه سازگفت: تلاش ما وشما خیرین باید در حرکت به سمت ساخت مدارس مقاوم و زیبا باشد مدارسی که بعد از چند سال دچار آسیب نشده و نیاز به مقاوم سازی نباشد تا رغبت و علاقه به علم آموزی را در دانش آموزان زنده نگه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی  بیان کرد: در سال گذشته اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان توانست 78 باب مدرسه با 428 کلاس درسی را با زیربنای 45 هزار متر مربع به مراه 3 باب سالن ورزشی در مجموع با 20 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده تحویل آموزش و پرورش نماید.
رحمانی در ادامه با بیان این که از تعداد کلاس های ساخته شده در سال گذشته 130 کلاس توسط خیران بزرگوار شاخته شده است، اظهار کرد: این رقم به تنهایی نشانگر میزان بالای مشارکت خیران در امر مدرسه سازی می باشد ولی با توجه به شرایط اقتصادی و کمبود منابع مالی برای رفع نگرانی های مذکور باید منابع غیر دولتی را افزایش دهیم. 
وی تصریح کرد: در این میان نیازمند حرکت جهادی با مشارکت عموم مردم و همت خیران عزیز هستیم تا برای همیشه مدارس تخریب شده و کانکسی را جمع آوری و مدارس استاندارد را جایگزین کنیم. 
مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود به اجرای طرح تخریب و بازسازی مدارس در سطح کشور گفت: این طرح از سال 85 همزمان با سراسر کشور در استان نیز در حال اجرا می باشد و تاکنون توانسته ایم تعدادی از مدارس و حدودا 2 هزار و 64 کلاس درسی را بازسازی کنیم.
علی آخوندیان مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز آذربایجان غربی نیز در سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز گفت: با توجه به اینکه ماکو منطقه آزاد می باشد، پتانسیل کار خیرین مدرسه ساز در این منطقه بسیار زیاد است و اساس و پایه یک شهر بستگی به آموزش و پویایی جامعه دارد و این جوانان و دانش آموزان هستند که آینده مملکت را می سازند که با مشارکت و همراهی خیران در امر مدرسه سازی می توان زمینه را برای این تعالی جوانان و دانش آموزان در ساخت پیشرفت آینده کشور فراهم نمد.
 وی در ادامه سخنان خود به برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز اشاره کرد و گفت: در این جشنواره خیرین برای ساخت و احداث مدرسه بیش از 66 میلیارد تومان تعهد کردند که در بین شهرستانهای استان شهرستان خوی با تعهد 12 میلیارد تومان در مقام اول ، شهرستان ارومیه با 9 میلیارد و 600 میلیون تومان در مقام دوم و شهرسستان ماکو نیز با تعهد یک میلیارد و 300 میلیون تومان در مقام 15 قرار گرفتند.
بنا براین گزارش در پایان جشنواره از تعدادی خیران شرکت کننده در مراسم نیز با اهداء جوایزی تجلیل شد.

انتهای پیام/م

سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز در شهرستان ماکو برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی اخبار علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۶۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جشنواره پاسخ برتر امسال سومین سال فرخوان خود را که از پاسخ‌های علمی برتر به شبهات تقدیر می‌نماید اعلام کرده است که تمام مراکز واشخاص پاسخگو دراین طرح شناسایی وآثار واشخاص برتر مورد تقدیر واقع شدند؛ امسال نیز آخرین مهلت فراخوان تا پایان اردیبشهت اعلام گردیده است؛ تمام فعالان پاسخگو اعم از نوشتاری و هنری وکتاب وفیلم وانواع کار‌های فرهنگی که در عرصه پاسخ به شبهات فعالیت دارند دراین طرح می‌توانند با ارسال نمونه‌ای از آثار شرکت کنند.

از نویسندگان وفعلان مجازی پاسخگو وهنرمندان وخبرگزاری‌ها وسایت‌های پاسخگو دعوت می‌شود آثار خود را به دبیرخانه جشنواره که زیر نظر مدیر کل حوزه‌های علمیه ودرمرکز مطالعات وپاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه مستقر می‌باشد ارسال کنند.

موضوع جشنواره: تقدیر از فعالان و مراکز پاسخگو به شبهات دینی و حکمرانی اسلامی، همراه با اعطای جوایز به آثار برتر و حمایت از برگزیدگان

قالب‌های جشنواره: 

پژوهشی: کتاب، مقاله، پایان‌نامه.
ادبی: شعر، داستان، داستانک، ناداستان، رمان.
چندرسانه‌ای: فیلم، فیلم کوتاه، مستند، کلیپ، پادکست، موشن، پویانمایی.
تجسمی: عکس، عکس نوشته، اینفوگرافی، کاریکاتور، نقاشی.
بین‌الملل. بخش‌ویژه: رویکرد تهاجمی در مواجهه با شبهات.

معیار‌های انتخاب اثر:
ـ پاسخگویی تخصصی و تحلیل محتوا
ـ استفاده از شیوه‌های نوین پاسخگویی
ـ ارائه الگو‌های صحیح پاسخگویی به شبهات

شرایط آثار: 
ـ آثار پژوهشی نگاشته و چاپ شده در سال ۱۴۰۱
ـ عدم ارسال آثار ارسالی در جشنواره‌های قبلی

مهلت ارسال آثار: پایان اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳
اختتامیه جشنواره: پاییز ۱۴۰۳
ارسال آثار: https://jpb.pasokh.org

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت روز «روز گل محمدی و گلاب» در ضمیمه تقویم ملی
  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • واگذاری رایگان زمین به خیران مدرسه‌ساز در قشم
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • ساخت ۱۱ مدرسه جدید در سیرجان
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد