Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@20:52:37 GMT

6 طرح بهداشت و درمان در گلپایگان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۱۶۶۸۶

6 طرح بهداشت و درمان در گلپایگان افتتاح شد

به گزارش ایرنا،مدیر شبکه بهداشت و درمان گلپایگان روز دوشنبه در آیین بهره برداری از این طرح ها، پروژه های افتتاح شده را شامل بهره برداری از پایگاه بهداشتی ابن سینا در سه طبقه با مشارکت خیر حاج مصطفی عبدلی، مرکز آموزش بهورزی و بازآموزی کارکنان نظام سلامت در دو طبقه، سالن آموزش اندیشه با ظرفیت 120 صندلی، پست برق مرحوم احمد نایب الصدری با مشارکت حاجیه خانم خدیجه صدیق، پست اضطراری برق مرحوم حمید میثمی در بیمارستان دولتی امام حسین(ع) و پایگاه سلامت فیلاخص و خانه بهداشت نیوان نار عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر ناصر رستمی، زیربنای شش پروژه افتتاح شده را یکهزار و 800 مترمربع زیربنا اعلام کرد و افزود: برای اجرای این پروژه ها دو میلیارد و 800 میلیون تومان هزینه شده است.
وی با تجلیل از خیران سلامت در گلپایگان گفت: همزمان با بهره برداری از این پروژه ها امروز شاهد جشن تکمیل پروژه های زیرساخت های بهداشتی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با اعتبارات دولتی و مشارکت خیران هستیم.
مدیر شبکه بهداشت و درمان گلپایگان همچنین گفت: از نیمه دوم سال 93 تا پایان سال 96 در راستای طرح تحول سلامت نیز 25 پروژه به مساحت حدود 10 هزار متر مربع در بخش بهداشت و درمان این شهرستان با اعتبارات دولتی و مشارکت خیران به بهره برداری رسید که شش هزار و 300 مترمربع پروژه های احداثی در بخش بهداشت و سه هزار و 600 مترمربع در بخش درمان بوده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان نیز در این آیین گفت: در چند سال اخیر شاهد رشد خوبی در تکمیل زیرساخت های بهداشت و درمان گلپایگان در راستای طرح تحول سلامت هستیم .
دکتر علیرضا یوسفی افزود: این موفقیت مدیون مدیریت بسیار خوب شبکه بهداشت و درمان گلپایگان است که بعنوان یک الگو با تعامل بین بخشی، همدلی، برنامه ریزی و کمک خیران موفق شده است منابع را جذب کند و بعنوان اولین شهرستان استان اصفهان زیرساخت های حوزه سلامت را به اتمام برساند.
وی اضافه کرد: در بخش درمان نیز اقدامات موثری با بازسازی بیمارستان امام حسین(ع) و تجهیزات مورد نیاز در چند ساله اخیر در شبکه بهداشت و درمان گلپایگان برای خدمت رسانی به مردم صورت گرفته است.
وی اظهار امیدواری کرد: بخش جراحی زنان بیمارستان امام حسین(ع) نیز که عملیات اجرایی آن شروع شده و همچنین قسمت باقی مانده بازسازی بخش سی سی یو این بیمارستان در سال جاری با مشارکت خیران و اعتبارات دولتی به اتمام برسد.
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: نگاه مجلس به حوزه سلامت نگاه ویژه ای است و سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی نیز تعامل خوبی با مجلس در اجرای برنامه های بهداشت و درمان دارند.
علی بختیار افزود: مجلس برای ارتقای حوزه سلامت با اختصاص یک درصد از مالیات ارزش افزوده و منابع دیگر گام موثری در اجرای طرح تحول سلامت و رفع مشکل بستری بیماران اورژانسی که نیاز به عمل جراحی دارند، برداشت.
وی اضافه کرد: بعنوان نمونه امسال در حوزه بیمه سلامت هفت هزار و 500 میلیارد تومان به این کار اختصاص یافت.
در این آیین همچنین از 22 نفر از خیران سلامت در سال 96 با اهدا تندیس و لوح سپاس تجلیل شد.
شهرستان گلپایگان دارای یک بیمارستان دولتی با 85 تخت فعال، هفت مرکز جامعه سلامت و هشت پایگاه بهداشتی است.
شهرستان گلپایگان با جمعیت افزون بر 90 هزار نفر در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
ت/ /6027/7138
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 اصفهان بهداشت و درمان جراحی خدمت رسانی به مردم دانشگاه علوم پزشکی استان موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۶۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت

ایسنا/خراسان شمالی چندین پروژه‌ بهداشتی و درمانی خراسان شمالی امروز شنبه(هشتم اردیبهشت ماه) به مناسبت هفته سلامت با حضور دکتر سعید کریمی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کلنگ زنی و افتتاح شد.

 آغاز عملیات عمرانی بیمارستان تخصصی مادر و کودک یکی از پروژه هایی بود که امروز کلنگ زنی شد. این بیمارستان در مساحتی به وسعت ۳۰ هزار متر مربع در پنج طبقه و دو فاز در محل سایت پردیس دانشگاه راه اندازی می‌شود. در فاز نخست این پروژه عمرانی با ۱۰۰ تخت احداث می شود که نقشه آن آماده و طراحی شده و در فاز دوم توسعه از ۱۰۰ تخت به ۳۲۰ تخت افزایش خواهد داشت که مطالعه آن در حال انجام است.

بیمارستان مادر و کودک در حال حاضر ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار ملی دارد که فاز مطالعه آن آغاز شده و ۱۰ میلیارد تومان برای مطالعات آن تخصیص پیدا کرده است. ساخت این بیمارستان به یک هزار میلیارد تومان هزینه نیاز دارد.

راه اندازی دستگاه ام آر آی در بیمارستان امام حسن(ع)

دستگاه پیشرفته ام آر آی بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد امروز افتتاح شد. دستگاه پیشرفته ام آر آی این بیمارستان که از پیشرفته ترین و بروزترین دستگاه های کشور است، به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال تهیه شده است که محدودیت تصویربرداری برای افراد با وزن بالا را ندارد.

این دستگاه ام آر آی دومین دستگاه ام آر آی، استان است که در یک سال گذشته در حوزه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی مورد بهره برداری قرار گرفته است.

 با افتتاح این دستگاه، تعداد کل دستگاه های ام آر آی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به سه دستگاه فعال افزایش یافته است.

راه اندازی نخستین سی تی اسکن ۱۲۸ اسلایس خراسان شمالی

دستگاه سی تی اسکن پیشرفته، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امام حسن (ع) بجنورد از دیگر پروژه هایی است که امروز با حضور معاون وزیر بهداشت راه‌اندازی شد.

این دستگاه نخستین سی تی اسکن فوق‌ پیشرفته ۱۲۸ اسلایس استان است. سی تی اسکن ۱۲۸ اسلایس با مبلغ بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال، یکی از پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی دنیاست که با راه اندازی آن، تصویربرداری از عروق کرونر قلب امکانپذیر شده و به تشخیص و درمان بهتر و دقیق تر بیماری های قلبی کمک می کند.

افتتاح همراه سرا و مرکز تصویر برداری دیجیتال در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد 

همراه سرای خیرساز و مرکز تصویربرداری دیجیتال بیمارستان امام علی (ع) نیز از دیگر پروژه هایی بود که به بهره‌برداری رسید. این همراه سرا در زمینی به مساحت ۸۰ مترمربع و اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد ریال، توسط خیرین سلامت استان، احداث و تجهیز شده است.

همچنین، رادیولوژی دیجیتال این بیمارستان نیز در زیربنایی به مساحت ۶۰ متر مربع به عنوان یکی از پیشرفته ترین تجهیزات تصویربرداری افتتاح و راه اندازی شد.

آغاز عملیات اجرایی مجتمع آموزشی بیمارستان خاتم الانبیا شیروان

عملیات اجرایی مجتمع آموزشی بیمارستان خاتم الانبیا شیروان نیز آغاز شد. این مجتمع با زیر بنای ۴۲۱۱ متر مربع و با اعتبار اولیه ۵۰ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند