Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@16:14:37 GMT

محمدجواد ظریف وارد بروکسل شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۱۸۴۲۶

محمدجواد ظریف وارد بروکسل شد

به گزارش  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در سومین مقصد سفر برجامی اش پس از خروج آمریکا از برجام شامگاه دوشنبه 24 اردیبهشت وارد بروکسل پایتخت بلژیک و مقر اتحادیه اروپا شد. 

قرار است ظریف فردا (سه شنبه) در نشستی با حضور فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزرای خارجه سه کشور اروپایی (آلمان، فرانسه و انگلیس) حضور یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ظریف امروز یکشنبه هم در مسکو با سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه و دیروز (یکشنبه) هم با وانگ یی همتای چینی خود درباره برجام پس از خروج آمریکا به رایزنی پرداخت.

گفتنی است سه‌شنبه شب 18 اردیبهشت ماه سال جاری دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی خروج این کشور از برجام را اعلام کرد و پس از آن سندی را برای بازگرداندن تحریم‌های هسته‌ای علیه ایران امضا کرد و گفت که بالاترین سطح تحریم‌های اقتصادی را اعمال خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیاست خارجی وزارت خارجه برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۸۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اولین فروش خودرو‌های برقی از عصر امروز

به گزارش صدای ایران از ایسنا،مدیر سامانه یکپارچه خودرو‌ها از آغاز اولین طرح فروش خودرو‌های برقی وارداتی و هیبریدی از عصر امروز (یکشنبه ١۶ اردیبهشت) خبر داد و تاکید کرد این دور از فروش ۴ خودروی وارداتی شامل ۲ خودروی برقی، یک خودروی هیبریدی و یک خودروی بنزینی، صرفاً برای ثبت‌نام‌کنندگان مرحله اول خودرو‌های وارداتی که اسفند ١۴٠١ ثبت‌نام کرده بودند، خواهد بود و ثبت‌نام جدیدی صورت نمی‌گیرد.

مهدی تقدسی از آغاز اولین دور فروش خودرو‌های برقی وارداتی از عصر امروز (یکشنبه) به ایسنا خبر داد و گفت: این چهار خودروی وارد شده صرفاً برای متقاضیان دور اول (ثبت‌نامی‌های اسفند ماه ١۴٠١) عرضه خواهد شد.

طبق اعلام مدیر سامانه یکپارچه خودروها، این مرحله از فروش خودرو‌های وارداتی که اولین دور از فروش خودرو‌های برقی است، صرفاً برای متقاضیان مرحله اول ثبت‌نام خودرو‌های وارداتی که اسفند ماه سال ۱۴۰۱ با بلوکه کردن وجه ۵٠٠ میلیون تومانی در حساب وکالتی خود اقدام به ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده بودند، امکان ثبت درخواست یک خودرو از چهار خودروی عرضه شده وجود خواهد داشت.

در این دور از فروش خودرو‌های وارداتی، دو خودروی برقی شامل هیوندای برقی (وارد شده توسط معین‌خودرو) و خودروی برقی وارداتی توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو، یک خودروی هیبریدی (لاماری) و یک خودروی نیسان سانی (وارد شده توسط معین‌خودرو) عرضه شده است.

متقاضیان از عصر امروز (یکشنبه) تا پایان روز سه‌شنبه (۱۸ اردیبهشت ماه) فرصت دارند از بین چهار خودروی وارد شده، یک محصول را انتخاب کنند.


دیگر خبرها

  • سعید لیلاز: افشای فایل صوتی ظریف، عمدی بود
  • عضو لیکود اسرائیل: باید وارد رفح بشیم و بِکُشیم، بِکُشیم و بِکُشیم+ فیلم
  • افشاگری تازه؛ پخش فایل صوتی جنجالی ظریف، عمدی و برای پالس به آمریکا بود!
  • فیلم| آمریکا از برجام خارج شده است و به تعهدات خود عمل نکرده است
  • آغاز اولین فروش خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا برای حمایت از فلسطین
  • ظریف: دانشجویان معترض آمریکایی بر خادمان حرم‌های شریف شرف دارند
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • افت شاخص انتظارات تورمی به پیش از آغاز تحریم/ تدوام روند نزولی نرخ تورم
  • پیش بینی بورس یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳