Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-02@04:23:42 GMT

بازگشت مجری ممنوع التصویر منتفی شد!

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۲۰۱۶۲

بازگشت مجری ممنوع التصویر منتفی شد!

به گزارش پارس نیوز، 

هنوز چند روزی از حضور جنجالی مجری ممنوع التصویر در شبکه سه آن هم با انتصاب مدیریت جدید این شبکه نگذشته بود که شنیده شد عده ای در تلاشند تا این مجری پس از ۵ سال بار دیگر اجرای برنامه سحرگاهی ماه رمضان را برعهده بگیرد! گرچه این تلاش بی ثمر ماند و این اقدام به نتیجه نرسید، اما نکته جالب اینجاست که چرا در رسانه ای که صدای اسطوره موسیقی چون محمدرضا شجریان اجازه پخش ندارد، عده ای تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا مجری ای که به دلایل روشنی، ۵ سال اجازه حضور در تلویزیون را نداشته، به راحتی و با این تفکر که هیچ اتفاقی نیفتاده باز هم بتواند اجرای یک برنامه را برعهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن هم در سحرگاه ماه رمضان! آیا چنین اقدامی بی احترامی به مخاطبان این رسانه قلمداد نمی شود؟

چنین اقداماتی از جانب اهالی این رسانه جای تعجب دارد. ضمن اینکه بدون هیچ توضیحی یکباره در یک برنامه زنده مخاطب با تعجب نگاهش به چهره فردی می افتد که حرف و حدیث های بسیاری را درباره او شنیده است.

بد نیست که دست اندرکاران و برخی مدیران این رسانه دست از اعمال سلیقه برداشته و کمی فقط کمی به مخاطبان وفادار خود احترام بگذارند.


انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ماه رمضان رسانه موسیقی محمدرضا شجریان تلویزیون تلویزیون ماه رمضان موسیقی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۰۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجری الجزیره از خجالت سیاستمدار آمریکایی درآمد؟!

مجری الجزیره خطاب به «مایکل مولروی» مقام بلندپایه سابق وزارت خارجه آمریکا گفت: هر روز برای دنیا از اصول، اخلاق، قانون اساسی و آزادی بیان سخنرانی می‌کنید، ورود پلیس به دانشگاه، مایه ننگ شماست. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، مجری الجزیره خطاب به «مایکل مولروی» مقام بلندپایه سابق وزارت خارجه آمریکا گفت: درباره برخورد خشن با دانشجویان صحبت می‌کنم؛ هر روز برای دنیا از اصول، اخلاق، قانون اساسی و آزادی بیان سخنرانی می‌کنید، ورود پلیس به دانشگاه، مایه ننگ شماست.

این مقام بلندپایه سابق وزارت خارجه آمریکا اظهار داشت دانشجویان می‌توانند نظراتشان را در ملک خصوصی یا فضای مجازی بیان کنند که مجری در واکنش به این اظهار نظر گفت: استدلال و بهانه شما را حتی در کشورهایی که غیردموکراتیک و استبدادی می‌خوانید هم نشنیده‌ایم.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خاطرات ماندگاری که مسعود اسکویی در اذهان شنوندگان به یادگار گذاشت
  • مسعود اسکویی تا آخرین نفس در رادیو ورزش به عشق مخاطبان زندگی کرد
  • مجری الجزیره از خجالت سیاستمدار آمریکایی درآمد؟!
  • وقتی مخاطبان اسناد بی‌بی‌سی درباره قتل نیکا شاکرمی و تجاوز به او را مسخره کردند+ تصاویر | واکنش رسانه انگلیسی
  • وضعیت سنجش رسانه‌های خدمت عمومی در ایران
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس و زخمی شدن یک نظامی اشغالگر
  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند
  • خاطره مجری برنامه مشاعره از شاعران بنام ایران
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر