Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:29:22 GMT

اتریش قاطعانه خواستار تعامل و تحکیم روابط خود با ایران است

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۲۰۹۸۷

اتریش قاطعانه خواستار تعامل و تحکیم روابط خود با ایران است

به گزارش خبرنگار مهر، اشتفان شولدز شامگاه دوشنبه در جمع تجار استان اردبیل افزود: این سفر که در راستای توسعه تعاملات تجاری و سرمایه گذاری صورت می گیرد، پیام روشنی دارد و آن اینکه اتریش در پی گسترش تعامل و روابط خود با جمهوری اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه خروج آمریکا از برجام در روابط دوستانه ایران و اتریش تاثیری نخواهد داشت، ادامه داد: دولت اتریش تمایل دارد در تمام زمینه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..روابط خود را ایران توسعه دهد و ما می خواهیم این تمایل را به دنیا نشان دهیم.

سفیر اتریش در تهران اعتماد دو طرفه را مهمترین اصل در مناسباتی دو کشور خواند و تصریح کرد: با وجود اینکه تحریم ها فعالیت اقتصادی در ایران ممکن است با دشواری هایی همراه کند اما ما برای توسعه همکاری در تمام حوزه ها آماده هستیم.

وی با اشاره به علاقمندی سرمایه گذاران اتریشی برای سرمایه گذاری در ایران و بویژه در برخی از استان های دارای ظرفیت های اقتصادی تاکید کرد که سفر من به اردبیل و مناطق دیگر در راستای تسهیل شرایط برای این سرمایه گذاری ها است.

شولدز بر لزوم رفع موانع سرمایه گذاری در هر دو کشور تاکید و متذکر شد: باید شرایط و امکانات لازم را برای حضور بازرگانان و تجار دو کشور و سرمایه گذاری در ایران و اتریش فراهم کنیم.

وی به سابقه مراودات دو کشور اشاره کرد و یادآور شد: ایران و اتریش از دوران شاه اسماعیل صفوی روابط دوستانه ای داشتند و همچنان اراده سیاسی برای تداوم روابط مستحکم در بین دو طرف وجود دارد.

سفیر اتریش در عین حال از علاقمندی سرمایه گذاران این کشور برای سرمایه گذاری در بخش های اقتصادی و بازرگانی استان اردبیل خبر داد و عنوان کرد: سرمایه گذاران اردبیل نیز برای توسعه مراودات تجاری علاقمند هستند.

کد خبر 4296971

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل توسعه اقتصادی خروج آمریکا از برجام بوشهر کرمانشاه گرگان شیراز خرم آباد شهرکرد ماه مبارك رمضان بارش باران خطبه های نماز جمعه برجام اشتغال یاسوج مشهد کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۰۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از غرفه استان اردبیل در نمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان «ایران اکسپو» از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود که در این نمایشگاه، چند واحد تولیدی شهرک‌های صنعتی استان حضور دارند.

امروز وزیر کشور در بازدید از این نمایشگاه به غرفه استان اردبیل رفت و از فعالیت های اقتصادی استان بازدید کرد و در جریان روند اجرای زنجیره ارزش در استان اردبیل قرار گرفت.

طرح راهبردی زنجیره ارزش دومین سال است که در استانها اجرایی شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • ترافیک خارجی در اتاق تجارت
  • تجارت ایران و چین می تواند به ۵۰ میلیارد دلار برسد
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی
  • تاکید ایران و قطر بر توسعه روابط تجاری و سرمایه گذاری
  • افزایش حجم تجارت ایران و کوبا به بیش از ۲۴۳ میلیون دلار می‌رسد
  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از مسئولان ایران
  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از مسوولان ایران
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان اردبیل در نمایشگاه اکسپو
  • بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب در مقابل ایران شد