Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا علیزاده روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مرکز یاد شده با 95 درصد پیشرفت کار با 200 مترمربع زیربنا سه ماه آینده به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: این مرکز از محل کمک های خیری محمدعلی بیک تکمیل خواهد شد و برای ارائه خدمت به سالمندان بخش مرکزی به بهزیستی واگذار شده است.
این مسوول با اشاره به جایگاه افراد سالمند در فرهنگ اسلامی و ایرانی می گوید: سالمندان بخشی از جامعه هدف بهزیستی هستند که رویکرد حمایتی از این قشر در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیزاده با اشاره به تغییر بافت جمعیتی منطقه و رتبه دوم مهریز از لحاظ جمعیت سالمندی در استان یزد تصریح کرد: این تغییرات نشان از حرکت جمعیت از میانسالی به سمت سالمندی است و گسترش و احداث مراکز سالمندی در این ارتباط ضروری است.
رئیس اداره بهزیستی مهریز اظهار کرد: هم اکنون سه مرکز نگهداری سالمندان با زیرپوشش قرار دادن 250 نفر در این شهرستان فعال است و چهارمین مرکز با کمک های خیری در روستای خورمیز افتتاح می شود.
علیزاده یادآور شد: همراهی مردم با بهزیستی نقش مهمی در انجام طرح های اجتماعی و فرهنگی دارد که این رویکرد باید در مناطق شهری و روستایی ادامه یابد.
روستای خورمیز با سه هزار نفر جمعیت در پنج کیلومتری شهر مهریز قرار دارد.
حدود 2هزار و 500 نفر از جمعیت مهریز از کمک های بهزیستی و همین تعداد از حمایت های کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان بهره مند هستند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده است.
7541/ 2047
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 اجتماعی و فرهنگی بهزیستی جامعه سالمندان کمیته امداد امام خمینی موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۲۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد گفت: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت، افزود: هم اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار شده و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد: همچنین امسال احداث ۴ خانه بهداشت در روستا‌های تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیّران سلامت در این شهرستان ادامه داد: ۳۰ میلیارد از طرف خیّران سلامت برای تکمیل طرح بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه اندازی خدمات شیمی‌درمانی هلال‌احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و ۵ درصد هم از طرف هلال‌احمر تامین خواهد شد.

عباسی در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین‌اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولویت‌های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تکمیل این طرح‌ها سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان را بشناسید