Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@00:44:28 GMT

3 مامور قلابی در ارومیه دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۲۴۳۱۵

3 مامور قلابی در ارومیه دستگیر شد

ارومیه- ایرنا- فرمانده انتظامی ارومیه گفت: سه مرد که به دروغ خود را ماموران امنیتی معرفی کرده و به دنبال اخاذی از مردم بودند در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ حسین صمدپور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اخاذی سه مامورنما از وی، تیمی از عوامل انتظامی مجرب کلانتری 11 ارومیه جهت رسیدگی به موضوع تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: ماموران پس از بررسی دقیق اظهارات شاکی و با استفاده از بانک اطلاعات مجرمان سابقه دار این سه مرد را شناسایی و پس از کسب مجوز قضایی آنان را طی یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی ارومیه ادامه داد: متهمان در بازجویی های پلیسی منکر جرائم خود بودند اما در مواجهه با شاکی و رویت ادله و مدارک موجود به 11 فقره اخاذی با کمک و همدستی همدیگر اعتراف کردند.
سرهنگ صمدپور افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
وی با تاکید بر اینکه ماموران در زمان انجام ماموریت ملزم به همراه داشتن کارت شناسایی هستند، افزود: پلیس در صورت درخواست مردم باید کارت شناسایی خود را ارائه کند.
وی ادامه داد: در صورت خودداری ماموران انتظامی از ارائه کارت شناسایی، مردم می توانند آن را با پلیس 110 در میان بگذارند.
به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.
6009/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي ماموران قلابي اروميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۴۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کودک ارومیه‌ای با غرق شدن در استخر آب باغ جان خود را از دست داد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرزین رضازاده افزود: ماموران اورژانس ارومیه با اعلام رخداد یک مورد غرق شدگی بلافاصله به محل گزارش اعزام شدند تا عملیات نجات را اجرا کنند.   وی با اشاره به حضور سریع ماموران در محل حادثه ادامه داد: فرد غرق شده سه سال داشت و طبق گزارش ماموران به علت سپری شدن زمان زیاد از وقوع حادثه، عملیات احیا پاسخگو نبود.

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • یک کودک ارومیه‌ای با غرق شدن در استخر آب باغ جان خود را از دست داد