Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@04:24:11 GMT

دستگاه قضایی از تولیدکنندگان واقعی حمایت می کند

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۲۵۰۰۸

دستگاه قضایی از تولیدکنندگان واقعی حمایت می کند

به گزارش ایرنا؛ روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه روز سه شنبه به نقل از محمدحسین صادقی در نشست با مدیرکل و مسئولان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، افزود: در برخی از موارد که تولید واحدهای صنعتی به علت چالش حقوقی با وقفه مواجه می شود ضروری است که موضوع به دادستان منعکس شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی در صورت لزوم ابزار قانونی را برای حمایت از تولید کنندگان واقعی به کار می گیرد، افزود: باتوجه به سیاست های سختگیرانه دستگاه قضایی در خصوص برخورد با تصادفات ساختگی، اخیرا افراد سودجو به سمت حوادث کار می روند که باید راه سوء استفاده آنان بسته شود.
وی تصریح کرد: متاسفانه گاها مشاهده می شود افراد غرض ورزی هستند که از موضوع مطالبات معوقه کارگران استفاده ابزاری می کنند که باید پیشگیری های لازم در این باره به وجود آید و در کنار آن اگر واحد تولیدی حقوق کارگران را آگاهانه پرداخت نمی کند اعلام شوند تا دستگاه قضایی به آنها تذکر دهد.
وی درخصوص واحدهای تولیدی که تخلفات کوچک دارند نیز گفت: واحدهای تولیدی هستند که به دلیل استیفای حقوق دستگاه های خدمات رسان پرونده قضایی برای آنان تشکیل می شود که اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان باید تلاش کند که چنین موضوعی پیش از تبدیل شدن به پرونده قضایی را حل و فصل کند.
صادقی همچنین با بیان اینکه در استان کرمانشاه هم نیروی کار ارزان قیمت و هم نقدینگی در اختیار مردم زیاد است، گفت: این 2 ظرفیت برای راه اندازی یک کارخانه در استان وجود دارد لذا باید نیروی محرکی باشد تا آن را هدایت کند.
وی در ادامه از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خواست تا اجازه فعالیت به شرکت های پیمانکاری که حقوق کارگران را تضییع می کند، ندهد.
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه عنوان کرد: ورشکستگی صوری یکی از دغدغه های امروز استان است که در آن افرادی تسهیلاتی با مبالغ هنگفت می گیرند و پس از آن اعلام ورشکستگی می کنند لذا دستگاه قضایی و اداره کار باید چنین مواردی را با دقت بررسی کند تا صحت یا کذب آن مشخص شود.
وی به واحدهای نیمه تعطیل نیز اشاره ای کرد و گفت: کارگروهی را تشکیل دهید تا در آن شناسایی و مدیریت این کارگاه ها را برعهده داشته باشد.
وی یادآور شد: 11 هزار مسکن مهر بلاتکلیف در استان داریم که رها شده اند که در این راستا تعاونی های مسکن از جمله پرونده های ما هستند که می توان آن را در یک شعبه ویژه مورد بررسی قرار گیرند.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای یک هزار واحد تولیدی با 30 هزار نفر اشتغالزایی است.
3033
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 اداره کل تعاون کار و رفاه انقلاب حمایت از تولید دادستان عمومی و انقلاب مسکن موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۵۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد

محمدرضا یاری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از درخواست مقامات قضایی از مأموران پلیس درخصوص دستگیری یکی از محکومین جرایم اقتصادی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با دریافت این گزارش، مأموران انتظامی کرمانشاه تحقیقات همه‌جانبه خود را برای دستگیریگی فرد تحت تعقیب آغاز کرده و موفق به شناسایی مخفیگاه وی در محله شهرک ژاندارمری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: مأموران پلیس پس از شناسایی مخفیگاه فرد تحت تعقیب و هماهنگی با مقام قضایی، وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه محکوم علیه، به جزای نقدی بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان در محاکم قاضی تهران محکوم و تحت تعقیب قرار داشته، خاطرنشان کرد: این فرد تحویل مراجع قضایی شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت مازندران
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • سند تحول قضایی به مثابه قانون اساسی و نقشه راه دستگاه قضایی است
  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • حمایت دستگاه قضایی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد