Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@06:55:14 GMT

ووشو سیستان و بلوچستان 11 رتبه ارتقا یافت

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۲۵۳۹۹

ووشو سیستان و بلوچستان 11 رتبه ارتقا یافت

عباس شیبک روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این هیات سال گذشته با اقدامات ارزنده ای نظیر برگزاری 2 رقابت ملی و بین المللی در کنار کسب 146 مدال رنگارنگ ملی و بین المللی موفق به پیشرفت شد.
وی ادامه داد: همچنین اعزام ورزشکاران و مربیان ملی پوش سیستان و بلوچستان به رقابت های آسیایی در کسب این موفقیت تاثیر گذار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: ووشو به عنوان یکی از رشته های ورزشی پرطرفدار توانسته با فعالیت در بیشتر شهرستان های استان بیش از سه هزار ورزشکار را جذب کند.
به گزارش ایرنا هم اینک 70 هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب بیش از 50 هیات استانی و 500 هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.
7316**3042
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 رشته های ورزشی سیستان و بلوچستان ملی پوش ووشو ارتقا موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۵۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری موسوی و تقوی برابر حریفان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر «جیانگ‌یئن» در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۷۵- کیلوگرم، سهیل موسوی در مبارزه با «سعد بوجکا» دارنده مدال نقره جهانی از مراکش پیروز شد و گام به مرحله بعدی گذاشت. وی در مرحله دوم باید با نماینده ترکیه دیدار کند.

همچنین سید معین تقوی ملی‌پوش ایران در وزن ۹۰- کیلوگرم‌، در نخستین مبارزه مقابل «یحیی عمر» از اردن به برتری دست یافت. وی در مرحله بعدی با برنده دیدار نمایندگان ترکیه و نپال رقابت خواهد کرد.

کد خبر 6087505

دیگر خبرها

  • سیل در منطقه دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل
  • محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت
  • رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ / سهیل موسوی به مدال طلا دست یافت
  • آغاز رقابت نوبت اول کنکور سراسری در سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان