Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، سید جواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با محکومیت اقدام آمریکا در انتقال سفارت این کشور به بیت المقدس، این اقدام را موجب شعله ور شدن آتش خشم ملت های مسلمان و انتفاضه مردم مظلوم فلسطین و در نهایت زمینه ساز محو و نابودی رژیم صهیونیستی ارزیابی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرسپرده و وابسته بودن مقامات کاخ سفید به صهیونیست ها، تصمیم و اقدام دولت ایالات متحده در انتقال سفارت این کشور به قدس را گویای دشمنی آشکار با مسلمانان و نشانه عمق کینه آنان نسبت به جهان اسلام دانست.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی این اقدام وقیحانه و گستاخانه دولت آمریکا را بر خلاف قطعنامه های متعدد شورای امنیت سازمان ملل از جمله قطعنامه‌های 242 و 338 این شورا دانست و نادیده گرفتن قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل متحد از جانب رئیس جمهور امریکا را دلیلی روشن بر بی اعتباری سازمان های بین المللی و خوی استکباری دولتمردان آمریکا معرفی کرد.

ساداتی نژاد با اشاره به مخالفت گسترده و کم سابقه کشورها و ملت های منطقه و دیگر نقاط دنیا با انتقال سفارت امریکا به بیت المقدس، تاکید کرد که قدس پایتخت ابدی کشور فلسطین و متعلق به مردم مظلوم آن است.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل، طرح تقسیم بیت المقدس به دو بخش شرقی و غربی را مسأله ای خطرناک و توطئه ای خائنانه دانست و ارائه این طرح از جانب برخی حکومت های مرتجع و فاسد را همسو با منافع رژیم آپارتاید و کودک کش صهیونیستی ارزیابی کرد.

منبع: نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۶۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها

به گزارش «نماینده»، محمدحسن آصفری با اشاره به حمایت آمریکا از جنایات صهیونیست ها، گفت: بزرگترین حامی مالی انتخابات آمریکا شرکت های صهیونیستی هستند و برای تامین هزینه های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باید آنها را راضی نگه دارند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: تحریم جدید علیه ایران و یا وتو عضویت فلسطین در سازمان ملل برای جلب رضایت اسرائیل است و برای ما اهمیت چندانی ندارد و حتی اقدامات تروریستی که در دنیا توسط آمریکا انجام می شود برای دلخوشی صهیونیست ها انجام می شود تا ضربه ای به رژیم کودک کش صهیونیستی وارد می شود اما صدای آمریکا بلند می شود.

نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور خاطرنشان کرد: رفتارهای دوگانه آمریکا برای همه دنیا نخ نما شده است و مردم آزاده دنیا به این رفتارها آشناهستند و تحریم های جدید آمریکا علیه ایران بدون شک نگاه مردم نسبت به انقلاب و نظام را تغییر نخواهد داد و تنها تلاشی سیاسی و بی اثر برای جلب توجه و کسب رضایت صهیونیست ها است.

دیگر خبرها

  • طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • حقوق کارگر با تورم و مشکلات اقتصادی جامعه همخوانی داشته باشد
  • جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • فیلم| تظاهرات اردنی‌ها مقابل سفارت رژیم صهیونیستی
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد