Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@06:14:24 GMT

افتتاح و بهره برداری از ۶ پروژه بهداشتی و درمانی در گلپایگان

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۲۷۲۹۸

افتتاح و بهره برداری از ۶ پروژه بهداشتی و درمانی در گلپایگان

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر رستمی شامگاه دوشنبه در آیین افتتاح و بهره برداری از ۶ پروژه بهداشتی و درمانی شهرستان گلپایگان ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: مبلغ ۹ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال از هزینه ۲۸ میلیارد ریالی این پروژه ها مربوط به بخش دولتی، یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از سوی خیر نیک اندیش و مابقی دیون شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از نیمه دوم سال ۱۳۹۳ تا اردیبهشت ماه سال جاری تعداد ۲۵ پروژه در مدت ۵۰ ماه یعنی هر دو ماه یک پروژه اجرا شده است، افزود: مساحت کل پروژه های بهداشتی و درمانی طی سال های فوق بالغ بر ۱۰ هزار مترمربع بوده که شش هزار و ۳۰۰ مترمربع آن در بخش بهداشت و سه هزار و ۵۰۰ مترمربع آن در بخش درمان بوده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان در راستای پروژه های مورد بهره برداری طی این آیین به پروژه مرکز آموزش بهورزی و ضمن خدمت کارکنان شبکه بهداشت و درمان غرب استان با زیر بنای ۷۰۵ متر مربع اشاره کرد و افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال انجام گرفته که از سوی دولت سه میلیارد و ۸۲۰  میلیون ریال پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه پایگاه سلامت ابن سینا واقع در خیابان آیت‌ الله گلپایگانی در زمینی به ارزش چهار میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال که مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال آن از سوی یکی از خیران پرداخت شده است از دیگر پروژه های مورد اشاره رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان بود که در این راستا بیان داشت: این پروژه در زمینی به متراژ  ۵۰۵ مترمربع در سه طبقه با صرف اعتبار شش میلیارد ریال احداث شده است.

رستمی تصریح کرد: سالن آموزش اندیشه شبکه بهداشت و درمان گلپایگان به منظور  مقاصد آموزشی در زمینی به متراژ ۳۴۰ مترمربع و صرف اعتباری بالغ بر شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است که مبلغ ۲ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال اعتبار دولتی به آن تخصیص یافته است.

وی با اشاره به احداث پست برق بیمارستان امام حسین(ع) با صرف اعتباری بالغ بر دومیلیارد ریال اظهار داشت: همچنین پایگاه سلامت محله فیلاخص در گلشهر در زمینی به متراژ ۱۶۳۰ مترمربع با هزینه و کمک خیرین گرانقدر این منطقه احداث و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان آخرین پروژه افتتاحی این آیین را خانه بهداشت روستای نیوان نار در زمینی به مساحت ۱۴۴ متر مربع بیان کرد و افزود: این پروژه با صرف هزینه ای بالغ بر دو میلیارد ریال احداث و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: بخش NICU بیمارستان امام حسین(ع) گلپایگان با متراژ ۳۷۳ مترمربع از سوی خیر گرانقدر خانواده مرحوم علی اکبری در حال احداث است که با تجهیز این بخش بیماران غرب استان اصفهان را می تواند تحت پوشش قرار دهد.

رستمی با اشاره به احداث بخش جراحی زنان در بیمارستان امام حسین(ع) که در زمینی به متراژ ۷۰۰ مترمربع از سوی خیر گرانقدر در حال احداث است، بیان کرد: شاخص‌های بهداشت و درمان گلپایگان شاهد عدم میزان مرگ و میر مادران و نوزادان در هنگام زایمان است.

وی در پایان با تقدیر از اعتماد خیرین نسبت به حوزه بهداشت و درمان و اقدام آنان در تکمیل، بهره برداری و خرید تجهیزات مورد نیاز بخش های مختلف بهداشتی و  درمانی اظهار داشت: با تکمیل هتلینگ بیمارستان امام حسین(ع) گلپایگان که شامل CCU و آزمایشگاه است کل بیمارستان تکمیل و بازسازی می‌شود و امیدواریم با تأمین پزشک متخصص جراحی، رادیولوژی، اطفال و قلب و پزشک متخصص بخش اورژانس نسبت به راه اندازی پایگاه دوم اورژانس که نیاز اساسی شهر گلپایگان است هر چه زودتر اقدام عملی صورت گیرد.

کد خبر 4297255

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شبکه بهداشت و درمان بوشهر کرمانشاه گرگان شیراز خرم آباد ماه مبارك رمضان شهرکرد بارش باران خطبه های نماز جمعه برجام اشتغال مشهد یاسوج مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۷۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد رضا طحانی شامگاه پنجشنبه در اولین جشنواره تجلیل از خیرین حوزه بهداشت و درمان و چهارمین مجمع سلامت شهرستان خوروبیابانک اظهار کرد: خیران، پیشگامان اصلی در رفع نیازهای بهداشت و درمان و ارتقای سرانه‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان محسوب می‌شوند.

فرماندار شهرستان خوروبیابانک با قدردانی از خیران سلامت، ادامه داد: بدون تردید نیک اندیشی و خدمات صادقانه خیران در رفع نیازهای بهداشت و درمان شهرستان علاوه بر رضای الهی و تأثیرات فراوان، موجب اعتلای معنوی و ارتقای روح همبستگی و سرمایه اجتماعی خواهد شد.

در ادامه امیر حسین محبی نیز گفت: بسیاری از طرح‌های حوزه سلامت شهرستان با مشارکت خوب دولت و کمک خیران پیشرفت فیزیکی قابل توجهی دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خوروبیابانک افزود: استفاده از ظرفیت مجمع خیرین سلامت و سازمان‌های مردم نهاد در حوزه سلامت بسیار مهم است و این مجموعه‌ها ظرفیت بالقوه‌ای برای شهرستان هستند.

کد خبر 6088884

دیگر خبرها

  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند