Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@13:05:09 GMT

سمنان| همه دانش آموزان سمنانی سفیر سلامت می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۲۷۳۹۳

سمنان| همه دانش آموزان سمنانی سفیر سلامت می‌شوند

معاون تربیت بدنی و سلامت مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از برنامه ریزی برای عضویت ۱۰۰ درصدی دانش آموزان در طرح ملی سفیران سلامت خبر داد. ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، مهدی صفاری عصر امروز در آئین اختتامیه طرح ملی سفیران سلامت استان سمنان در سالن همایش‌های زکریای رازی این استان اظهار داشت: به دنبال تحقق 100 درصدی اجرای طرح سفیران سلامت در مدارس استان سمنان هستیم؛ چراکه اجرای این طرح به صورت کامل، همه اهداف حوزه تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش را تأمین می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح سفیران سلامت همه ابعاد سلامت دانش‌آموزان و جامعه دانش‌آموزی را دنبال می‌کند تصریح کرد: اجرای این طرح، بهداشت جسمی، روحی، حرکتی، اجتماعی و دیگر ابعاد انسان و اجتماع را دربر می‌گیرد و از این رو همه برنامه‌های دیگر آموزش و پرورش در این حوزه‌ها زیرمجموعه طرح سفیران سلامت خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه تحقق سلامت در همه ابعاد وجودی دانش‌آموزان هدف آموزش و پرورش است خاطرنشان کرد: اجرای طرح سفیران سلامت، نه تنها سلامت جسمی و روحی دانش‌آموزان را تا حدود زیادی تأمین می‌کند؛ بلکه سبب پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و تأمین تحرک، نشاط و شادابی در دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان می‌شود.

صفاری با بیان اینکه انتقال مفاهیم سلامت در همه ابعاد از طریق سفیران دانش آموز سلامت به دیگر دانش‌آموزان مهم‌ترین هدف اجرای این طرح است عنوان کرد: در مرحله بعد به دنبال گسترش دامنه انتقال این مفاهیم به خانواده‌ها هستیم تا موضوع بهداشت در همه ابعاد آن در جامعه نهادینه شود.

وی با اشاره به تطابق کامل طرح سفیران سلامت با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اضافه کرد: اجرای این طرح علاوه بر تربیت چند ساحتی دانش آموزان، تحقق مدرسه‌محوری، دانش آموز محوری و مشارکت پذیری برنامه‌های آموزش و پرورش را نیز درپی دارد.

انتهای پیام/ ت

R41366/P1336/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۷۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت

ضرغام مردانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با تبریک این موفقیت به جامعه تعلیم و تربیت شهرستان، اظهار داشت: پس از اجرای هشتمین جشنواره سفیران سلامت در سطح مدرسه، منطقه و استان در سال تحصیلی جاری، معلم و دانش آموزان گناوه ای در این جشنواره موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری و استانی شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه افزود: از آثار راه یافته به مرحله کشوری در این جشنواره، عاطفه عرب زاده به عنوان مدرس سلامت، رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

وی بیان کرد: در بخش دانش آموزی «نیروانا محمدپور» و «فاطمه دهقانی» در رشته مدرس کوچک و «آینا اسفندیاری» در رشته قصه گویی به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول و دوم کشوری شدند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه بیان کرد: «روژان تاجدینی»، «دینا رئوفی»، «فاطمه رستمی» و «عاطفه ابراهیمی» رتبه اول استانی و «مهدیه راستی»، «آرمینا قلی زاده» و «احمد رضا قربانی» رتبه دوم استانی در رشته‌های مختلف این جشنواره را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 6087098

دیگر خبرها

  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • تجلیل از فعالان و سفیران سلامت دانش آموزی آذربایجان غربی
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش