Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه گفت: سپاه یک سازمان انسان محور است نه تجهیزات محور و یک نیروی فرهنگی، سیاسی، امنیتی و نظامی است. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در مراسم افتتاح اولین بیمارستان تخصصی دندانپزشکی که صبح امروز صورت گرفت، اظهار داشت: اهمیت این بیمارستان به این است که اولین بیمارستان تخصصی دندانپزشکی در کشور و چهارمین بیمارستان در جهان است و این از افتخارات جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: توجه سپاه به موضوع درمان از آنجاست که سپاه یک سازمان انسان محور است نه تجهیزات محور و یک نیروی فرهنگی، سیاسی، امنیتی و نظامی است.

جعفری تصریح کرد: سپاه باید بیش از گذشته نسبت به نیروی انسانی توجه کند و محوریت خودش را در حوزه نیروی انسانی مومن و بصیر و انقلابی توسعه دهد.

فرمانده سپاه افزود: از ویژگی‌های یک نیروی انقلابی، مردمی بودن و خدمت به مردم است و ما آفت و چالش‌های حفظ ویژگی‌های مردمی و انقلابی سپاه را
الگو گیری و تقلید از سیستم‌های رایج در کشور یا دنیا میدانیم. مثلا بخواهند سپاه را با دیگر ارتش‌های دنیا در نظامی گری مقایسه کنند که اشتباه است، چون سپاه قبل از نظامی بودن، یک نهاد فرهنگی، سیاسی و امنیتی است.

جعفری تاکید کرد: در بیمارستان‌های سپاه باید با موضوع درآمدزایی و الگوگیری از مجموعه‌های دیگر که با اهداف دیگر شکل می‌گیرند مقابله شود.

وی ادامه داد: هنر ما در این است که یک مجموعه دولتی و حکومتی باشیم و خدماتمان نیز ارزان و همراه با کیفیت باشد.

جعفری گفت: وظیفه سپاه الگوسازی است و ما امیدواریم ساخت این بیمارستان نیز به یک نمونه در منطقه و جهان تبدیل شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سپاه ارتش های جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۷۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ولی الله جعفری در رابطه با شرکت‌هایی که سود سهام عدالت خود را واریز نکردند، افزود: مهلت قانونی این شرکت‌ها تمام شده و هشت ماه قانونی پایان سال ۱۴۰۲ بوده است منتهی تاکنون این شرکت‌ها سود سهام عدالت را واریز نکردند .

وی اضافه کرد: شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را همچنان واریز نکردند مطالباتی از کارفرماهای خود دارند تا آنجایی که ما در جریان هستیم این مطالبات را نتوانستند وصول کنند لذا سود سهام عدالت را هم پرداخت نکردند اما زمان اعلام واریزی خرداد برای مرحله سوم سود سهام عدالت سرجای خود باقی است.

اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت

جعفری اظهار کرد: اگر این شرکت‌ها سود سهام عدالت را واریز نکنند سازمان بورس بر اساس ضوابط، مقررات، وظایف و اختیاراتی که دارد حتما برخورد مقتضی را انجام می‌دهد در نهایت سازمان بورس پیگیر است که مابقی سود سهام عدالت را دریافت تا برای سهامداران این سود واریز شود.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

کد خبر 849628 برچسب‌ها سازمان بورس و اوراق بهادار خبر مهم سهام عدالت سهام شرکت‌ها

دیگر خبرها

  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • ناگفته هایی از عملیات حماس و عملیات وعده صادق: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • ارتباط هدفمند و توازن‌محور بین صنعت و دانشگاه تقویت شود
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • رشد ۴۰۰ درصدی طرح‌های بازآفرینی شهری در پایتخت
  • مقایسه تاریخی پاسخ‌های ایران به تهدیدات دشمن
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان