Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@02:58:02 GMT

افزایش قصورات پزشکی در کشور

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۲۹۴۱۲

افزایش قصورات پزشکی در کشور

به گزارش خبرنگارگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج رئیس سازمان پزشکی قانونی گفت:بنا به دستور رئیس قوه قضائیه هیچ پزشکی در کشور به دلیل قصورات خدمات درمانی زندانی نمی‌شود.

شجاعی با بیان اینکه بیشترین قصورات پزشکی در بخش زنان و زایمان، ارتوپدی و جراحی پلاستیک است، عنوان کرد: به دلیل آگاهی مردم برای پیگیری مشکلات شاهد افزایش شکایات قصورات پزشکی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از افزایش درصدی مرگ و میر ناشی از تصادفات و کاهش درصدی نزاع در کشور خبر داد و افزود: در تمام مراکز پزشکی قانونی با کمبود پزشک روبه‌رو هستیم که انتظار می‌رود در این زمینه دولت نگاه ویژه داشته باشد.

رئیس سازمان پزشکی قانونی در پاسخ به این سوال که آیا جسد مومیایی پیدا شده در حوالی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی تهران به پزشکی قانونی تحویل شد؟ گفت: ماز از این جسد فقط شنیدیم ولی چیزی ندیدیم و در این زمینه خیلی انتظار کشیدیم.

شجاعی با بیان اینکه مقدمات لازم برای شناسایی و تشخیص هویت جسد مومیایی شده را فراهم کرده بودیم، بیان کرد: امکان شناسایی این جسد وجود دارد زیرا اجساد مومیایی بافت استخوان آن‌ها می‌ماند.

انتهای پیام/د

مقدمات لازم برای شناسایی و تشخیص هویت جسد مومیایی شده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پزشکی قانونی دانستنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۹۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم

رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم

دیگر خبرها

  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • ویدئوی عجیب از وضعیت آموزشی دانشجویان دندانپزشکی 
  • اجساد عجیبی که طبیعت آن‌ها را پس می‌زند! (+عکس)
  • رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم
  • تصاویری از اجساد سالم؛ راز مومیایی خود به خود مردگان در یک منطقه چیست؟ (۱۶+)
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران