Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@14:20:38 GMT

همه دربرابر اقدامات ضد انسانی اسراییل موضع گیری کنند

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۳۱۵۷۰

همه دربرابر اقدامات ضد انسانی اسراییل موضع گیری کنند

به گزارش ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی جامعه المصطفی روز سه شنبه اعلام کرد که آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار دکتر سید غیور الحسن رضوی، رئیس کمیسیون اقلیت های هند، درقم ا بیان این که در این روزها شاهد افزایش جنایت های رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت آمریکا به سرزمین قدس هستیم، افزود: جمهوری اسلامی ایران با تمام توان در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی ایستادگی خواهد نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به نقض قوانین بین المللی توسط آمریکا در سال های اخیر اشاره کرد و گفت: انتقال سفارت آمریکا به سرزمین قدس مهمترین اقدام نابخردانه دولت این کشور در سالیان اخیر است؛ البته آمریکا سابقه متعددی در نقض قوانین بین المللی از جمله در مسائل آب و هوا و نیز برجام دارد.
روز گذشته در اقدامی تحریک آمیز طی مراسمی سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی انتقال یافت. مردم فلسطین در غزه در اعتراض به انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس و روز نکبت (تاسیس رژیم جعلی صهیونیستی) تظاهرات بزرگی در مرز این باریکه و سرزمین های اشغالی برگزار کرده و علیه اشغالگری رژیم صهیونیستی و سیاست های آمریکا تظاهرات کردند.
در یورش نظامیان صهیونیست به معترضان 55 فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستی شهید و 2 هزار و 410 تن زخمی شدند.
مدیر حوزه های علمیه در ادامه، با بیان این که روابط تاریخی ایران و هندوستان کم نظیر است، ابراز امیدواری کرد: هندوستان بتواند مستقل از قدرت های استکباری جهان، نقش سازنده خود، در عرصه های بین المللی را به خوبی ایفا نماید.
اعرافی با اشاره به این که هندوستان بعد از استقلال، به عنوان کشوری قدرتمند در کنار کشورهای مستضعف شناخته می شود، خاطرنشان کرد: انتظار داریم دولت هندوستان به افکار عمومی جهان اسلام توجه نموده، اعتراض خود را همنوا با مظلومان جهان، به این رویکرد ابراز نماید؛ موضع هند تاثیرهای زیادی در بازدارندگی این اقدام ها خواهد داشت.
وی همچنین ضمن ارائه چشم اندازی از ظرفیت های شهر مقدس قم و جامعه المصطفی، فعالیت های کمیسیون اقلیت های هند را از کارهای مهم اسلامی و انسانی دانست و یادآور شد: صیانت و رعایت حقوق اقلیت ها، یکی از مهمترین شاخص های عدالت به شمار می آید.
وی با اشاره به این که جمعیت بزرگ مسلمانان بخش قابل توجهی از جمعیت عظیم جامعه هندوستان را تشکیل می دهند، ابراز داشت: اقلیت مسلمانان باید از هر اقدامی که وحدت کشورها را خدشه دار می کند، پرهیز نموده و همراه سایر اقوام و نژادها در توسعه کشورها نقش آفرینی نمایند.
اعرافی در پایان با بیان این که ضمن ترسیم رشته های جدید دانشی می توان سطح علمی و معرفتی مسلمانان را ارتقاء داد، خاطرنشان کرد: جامعه المصطفی العالمیه آماده است تا با همکاری دولت هندوستان، فعالیت ها آموزشی و پژوهشی را در این کشور توسعه دهد.
1175 / 6133/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 حوزه های علمیه رژیم صهیونیستی سرزمین های اشغالی غزه برجام موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۱۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی + فیلم

اعتراضات حامیان فلسطین در دست کم ۱۵ دانشگاه در سراسر آمریکا برگزار شده است. در روز‌های اخیر، شمار زیادی از دانشگاه در آمریکا شاهد تظاهرات ضدصهیونیستی بوده‌است.

دانشجویان آمریکایی از دانشگاه‌ها خواسته‌اند تا از سرمایه‌گذاری دارایی‌های دانشگاه‌های بزرگ در شرکت‌های اسلحه‌سازی و یا سایر صنایع حامی جنگ رژیم صهیونیستی در غزه خودداری کنند و به این ترتیب مانع از نسل کشی شوند.

آنها همچنین خواستار برقراری آتش‌بس در جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه هستند.

تاکنون نزدیک به ۶۰۰ دانشجو ظرف یک هفته گذشته در تحصن‌های ضد جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه در سراسر آمریکا بازداشت شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • کشتی کانتینری در دریای سرخ با چند موشک هدف قرار گرفت
  • پروژه آمریکا برای منحرف کردن جامعه عراق ناکام ماند
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است
  • جدیدترین موضع‌گیری مقاومت فلسطین درباره مذاکرات آتش‌بس
  • حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی + فیلم
  • حمایت جامعه علمی قم از از اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • تجلی شرافت انسانی در خیزش نخبگانی
  • ضعف جریان حوزوی و علوم انسانی اسلامی در به تصویر کشیدن اندیشه خود
  • موضع‌گیری عشایر فلسطینی غزه علیه اقدامات تفرقه‌افکنانه اشغالگران