Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@16:43:24 GMT

ساعت کار شعب بانک سامان در ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۳۴۵۴۳

ساعت کار شعب بانک سامان در ماه رمضان

پول‌نیوز - ساعت خدمات‌رسانی شعب و واحدهای ستادی بانک سامان در ایام ماه مبارک رمضان اعلام شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این بانک ضمن تبریک فرارسیدن ماه خدا به هموطنان گرامی، ساعت کاری شعب و ادارات مرکزی خود را در این ماه اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، ساعت کاری شعب در استان‌های تهران و البرز ساعت 7:45 تا 15:15 خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شعب در روزهای پنج‌شنبه از ساعت 7:45 تا 12:15 فعال هستند. شعبه هایپراستار تهران در این مدت از ساعت 8 تا 17:30 و در روزهای پنج‌شنبه تا ساعت 12:30 ارایه خدمت می‌کند.

شعب بانک سامان در استان‌های فارس، اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، قم و البرز، اردبیل، آذربایجان غربی و شعبه اهواز در ماه مبارک رمضان در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 تا 15 و روزهای پنجشنبه 7:30 تا 12 در خدمت مشتریان خواهند بود. شعبه سیتی‌سنتر اصفهان هم از ساعت 8:30 تا 17 و روزهای پنجشنبه 8:30 تا 13:30 آماده خدمت‌رسانی است.

این گزارش حاکی است، شعبه‌های سایر شهرستان‌ها نیز در این ماه، در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 تا 13:45 و روزهای پنجشنبه از ساعت 7:30 تا 12:45 ارایه خدمت می‌کنند.

ساعت کاری شعب بانک در مناطق آزاد قشم و کیش نیز بر اساس دستورالعمل سازمان مناطق آزاد مربوطه تعیین می‌شود.

این گزارش حاکی است شعبه فرودگاه امام خمینی(ره)، واحدCIP و باجه فروش ارز مسافرتی نقطه صفر مرزی فرودگاه امام خمینی (ره) نیز همانند دیگر ایام سال، به‌صورت 24 ساعته در خدمت هموطنان است.

ادارات مرکزی بانک سامان نیز در ماه مبارک رمضان از ساعت 7:30 تا 15:45 آماده خدمت‌رسانی هستند.

گفتنی است، مرکز سامان ارتباط با شماره 6422-021 در تمام ساعات شبانه‌روز، آماده پاسخ‌گویی و ارایه خدمات لازم به مشتریان است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک سامان ماه رمضان ساعت کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۴۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)

به گزارش ورزش سه، سامان نریمان جهان بازیکن باتجربه پیکان در بازی رفت مقابل شمس‌آذر سوپرگل تماشایی با ضربه والی به ثمر رساند و یکی از زبیاترین گل‌های فصل را به نام خود ثبت کرد.

سامان نریمان جهان بعد از این مسابقه دیگر موفق به گلزنی برای پیکان نشد و 14 بازی متوالی به گلزنی نشد تا هفته‌های زیادی را برای چشیدن طعم گلزنی منتظر بماند و در بازی امروز می‌تواند مجدد گلزنی کند و ناکامی خود را پایان دهد.

نریمان جهان روی برگشت توپ ارسالی از روی نقطه کرنر با ضربه دقیق و محکم والی توپ را به زیباترین شکل وارد دروازه جعفرپور کرد و پس از آن خوشحالی جالبی انجام داد.

ویدئو: 316203

این بازیکن باتجربه امروز در کنار فرشید اسماعیلی هافبک‌های تاثیرگذار پیکان خواهند بود و باید دید مقابل بازیکنان دونده و سرعتی شمس‌آذر چه عملکردی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • بازسازی پایه‌های پل زمانخان در سامان
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند
  • ریزش شدید دلار در راه است | پیش‌بینی تکنیکالیست‌ها از قیمت دلار در روزهای آینده