Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@22:53:11 GMT

نفرات برتر مسابقات پاورلیفتینگ دانشجویان کشور مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۳۶۳۵۴

نفرات برتر مسابقات پاورلیفتینگ دانشجویان کشور مشخص شد

به گزارش ایرنا، اولین دوره مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی دانشگاههای کشور با حضور 217 ورزشکار از 124 دانشگاه از سراسر کشور در مجتمع فرهنگی، ورزشی دانشگاه پیام نور اردبیل برگزار شد.
مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور و سرپرست انجمن پاورلیفتینگ فدراسیون وزنه برداری روز سه شنبه در حاشیه برگزاری این رقابت ها در گفت وگو با ایرنا گفت: در این دوره از مسابقات ورزشکاران دانشجوی دانشگاههای پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی، علمی کاربردی ، دانشگاههای زیر مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شرکت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدالمهدی نصیرزاده افزود: نفرات برتر این دوره از رقابت ها اعضای تیم ملی دانشجویان کشورمان را تشکیل خواهند داد و به سومین دوره مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان که از چهاردهم تا هیجدهم تیر ماه امسال در کشور چک برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.
وی اظهار کرد: در دسته 59 کیلوگرم مهرداد ظفری از دانشگاه آزاد مرودشت، در دسته 66 کیلوگرم احمد رضا بابا احمدی از دانشگاه آزاد مبارکه و در دسته 74 کیلو گرم یاسین انصاری از دانشگاه آیت الله بروجردی به مقام قهرمانی رسیدند.
وی بیان کرد: در دسته 83 کیلوگرم محمد رئیسی از دانشگاه پیام نور فارس در مجموع با رکورد 707 کیلوگرم شگفتی ساز شد و ضمن کسب عنوان قهرمانی 22.5 کیلوگرم رکورد کشور و 2.5 کیلوگرم رکورد جهان را ارتقا داد.
نصیرزاده گفت: همچنین در دسته 93 کیلوگرم مهدی نصیری از دانشگاه پیام نور فارس، در دسته 105 کیلوگرم محمد خالصی حقیقی از دانشگاه آزاد مرودشت، در دسته 120 کیلو گرم محمد قیاسی از دانشگاه پیام نور ایلام و در دسته 120+ کیلوگرم علیرضا کاکاوند از دانشگاه آزاد قزوین موفق به کسب عناوین اول شدند.
پاورلیفتینگ یا وزنه‌ برداری قدرتی یک ورزش قدرتی است که شباهت‌هایی با ورزش وزنه‌برداری دارد و هر دو شامل بلند کردن وزنه در سه تلاش هستند.
اسکوات (قراد دادن هالتر در پشت گردن و یک بار نشستن و برخاستن)، پرس سینه (بر روی میز پرس سینه به پشت خوابیـدن و یک بار آوردن هالتر تا امتداد سینه ها و بالا بردن هالتر) و ددلیفت (بلند کردن هالتر از روی زمین تا زانو با کمـر صـاف) سه حرکت اصلی در رشته ورزشی پاورلیفتینگ می باشد.
6130/6016
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 تیم ملی چک دانشگاه آزاد علوم تحقیقات و فناوری کسب عنوان قهرمانی موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۶۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه خوانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین دوره جشنواره نمایشنامه خوانی شهرستان سقز با حضور ۱۶ گروه برگزار شد و در این جشنواره گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز با کار خوانش نمایشنامه سحوری اثر استاد قطب‌الدین صادقی حضور پیدا کرد و توانست با کسب جوایز رتبه نخست موسیقی و صحنه خوانی توسط نوید شفیعی، مقام اول کارگردانی توسط سارو رحیمی و مقام اول بازیگری توسط سهند سوران سقزی، و در مجموع مقام اول گروهی را کسب و به‌عنوان نماینده استان کردستان به جشنواره کشوری مونولوگ راه پیدا کند.

اجرای گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز به‌عنوان نماینده تمام اجرا‌های صورت گرفته در میراث فرهنگی و موزه شهرستان سقز قرار گرفت.این جشنواره با حضور داوران ملی و استانی همچون آقای افشین خدری به میزبانی این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چهارمین قهرمانی متوالی مردان رویینگ دانشگاه آزاد در لیگ برتر 
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه خوانی
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران