Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:51:51 GMT

خدمت رسانی به زائران رضوی در فضای مجازی گسترش یافت

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۳۶۶۷۵

خدمت رسانی به زائران رضوی در فضای مجازی گسترش یافت

مشهد- ایرنا- تولیت آستان قدس رضوی گفت: این آستان با بهره گیری از فضای مجازی و استفاده از سامانه های مختلف بستر خدمت رسانی به زائران و را گسترش داده و ارتباط مردم در سایر نقاط جهان را با حرم مطهر رضوی آسان کرده است.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی روز سه شنبه در مراسم رونمایی از 10 محصول مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی آستان قدس رضوی در مشهد افزود: امروز فناوریهای نوین در بسیاری از امور اداری و درون سازمانی آستان قدس بکار گرفته شده که نمونه آن در حوزه املاک و موقوفات، غذای متبرک، حوزه فرهنگی و پاسخگویی به سئولات شرعی و امداد مستضعفان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تسهیل شرایط زیارت برای زائران حرم مطهر رضوی یکی از مهمترین رسالتهای آستان قدس رضوی است و این نهاد تلاش می کند با استفاده از فناوری روز و ظرفیت فضای مجازی شرایط توزیع عادلانه امکانات و تشرف راحتتر زائران را فراهم آورد.
به گزارش ایرنا، سامانه #8*، سامانه امداد مستضعفان، سامانه دفاتر پیشخوان محرومان، سامانه اینترنتی خیرات و نذورات رضوی، سامانه نرم‌ افزاری مرکز پاسخگویی به مسائل دین، سامانه حسابداری نوین آستان قدس رضوی، طراحی، تولید و استقرار سامانه جامع املاک و اراضی، سامانه ساماندهی خدمت خادم یاران رضوی، سامانه اطلاعاتی منابع انسانی و سامانه مهمانسرای حضرت رضا(ع) از جمله طرحهایی بودند که امروز رونمایی شدند.
7489/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي آستان قدس رضوي فضاي مجازي مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۶۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای قرآنی در جامعه رو به گسترش است

حجت الاسلام محمد قمی روز جمعه و در حاشیه برگزاری نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در گفت وگو با خبرنگاران گفت: این آزمون یک مرحله از مسیر اعطای مدرک به حافظان قرآن است که دارای سختی های خاص خود است و به طور معمول حدود ۱۲ درصد شرکت کنندگان مورد تائید برای دریافت مدرک قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: بیشتر شرکت کنندگان با ذوق و شوق وصف ناپذیری به همراه اعتماد به نفس با توجه به معنا، تدبر، ترجمه و تفسیر قرآن کریم در این آزمون شرکت کرده اند که در گفت و گو با آنان علاقه‌مندی به محک زدن آموخته های خود را بیان می‌کنند و دغدغه مدرک ندارند که این موضوع نشان از جدّی گرفتن قرآن در جامعه ما است.

این مقام مسوول با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی شرکت کنندگان این آزمون نسبت به دوره های گذشته بیان کرد: حدود ۱۲ هزارو ۵۰۰ نفر از سراسر کشور در  نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم شرکت کرده اند که نزدیک به دو سوم از آنان بانو هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • فضای قرآنی در جامعه رو به گسترش است
  • تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص فضای مجازی
  • موزه آستان قدس رضوی نفائسی مرتبط با امام صادق(ع) در خود دارد /به جامانده از صادق آل محمد(ع)
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • فعالیت سامانه بارشی در خراسان رضوی
  • فرماندار: طرح تأمین پارکینگ اطراف حرم مطهر رضوی را تحویل دولت داده‌ایم 
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین