Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@05:27:55 GMT

موانع فراروی بخش تولید کهگیلویه و بویراحمد رفع می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۳۷۰۶۴

موانع فراروی بخش تولید کهگیلویه و بویراحمد رفع می شود

به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از 2 واحد تولیدی کهگیلویه و بویراحمد در شهرک های صنعتی یاسوج، اظهار داشت: با توجه به نامگذاری امسال با شعار حمایت از کالای داخلی، رفع موانع و مشکلات واحد های تولیدی برای حمایت از کالای ایرانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی افزود: مشکلات و موانع تولید در کهگیلویه و بویراحمد به صورت جدی پیگیری می شود و با مدیران کم کار در این زمینه برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمدی بیان کرد: عمده مشکلات واحدهای تولیدی در بازرسی های انجام شده یارانه سود تسهیلات، وثیقه و امکانات زیر بنایی است.
وی عنوان کرد: مشکل کمبود آب و برق کارخانه فرآورده های لبنی کوهگل باید تا 2 روز آینده رفع شوند.
کارخانه فرآورده های لبنی کوهگل با تکنولوژی جدید روز اروپا با ظرفیت تولید روزانه 400 تن، هم اینک با ظرفیت 10 درصد کار می کند.
بسیاری از قرار دادهای داخلی و خارجی این شرکت به سبب مشکلات آب و برق این کارخانه لغو شده است.
در ابتدای تاسیس این کارخانه 75 نفر در ان مشغول به کار بودند که به سبب تعطیلی موقت این کارخانه تنها 15 نفر در آن فعال هستند.
میزان سرمایه گذاری شرکت کوه گل با مشارکت بخش خارجی یک هزار و 900 میلیارد ریال است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: هم‌اینک 74 واحد صنعتی در شهرک صنعتی شماره یک یاسوج مستقر هستند که بزرگترین واحد تولیدی آن کارخانه 'آ.سه 'است.
سهراب بنام افزود: تامین آب برخی از واحد های تولیدی این شهرک به سبب خشک شدن چاه تامین آب این شهرک دچار مشکل شده بود که با پیگیری های اخیر احیا شده و دبی بسیار مطلوبی دارد.
کهگیلویه و بویراحمد دارای 13 شهرک و ناحیه صنعتی فعال است.
9868/1662
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 برق دبی سرمایه گذاری فرآورده های لبنی کهگیلویه و بویراحمد موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۷۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق این استان دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، مهدی جعفری، امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در جلسه‌ای که برای بررسی و رفع موانع تولید در کارخانه چدن خوسف صورت گرفت، اظهار کرد: کارخانه چدن با تولید چهار محصول کک، آگلومره، شمش چدن و فولاد، نقش مؤثری در تولید و رفع نیازهای کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه این واحد تولیدی، زمینه اشتغال بیش از ۳۰۰ نفر از جوانان بومی را فراهم آورده است، افزود: هیچ مسئله‌ای نباید مانع فعالیت در این کارخانه شود.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کارخانه چدن با تولید روزانه ۲۰۰ تن شمش چدن از واحدهای تولیدی مطرح کشور بوده است، تأکید کرد: به جهت اهمیت موضوع و نقشی که این واحد در فرآوری ذخایر معدنی استان دارد، طرح‌های توسعه آن باید با جدیت دنبال شود.

وی با اشاره به زیرساخت‌هایی که برای فعالیت این کارخانه در شهرستان خوسف فراهم شده است، تصریح کرد: این واحد تولیدی از پشتیبانی‌ها و حمایت‌های دولت بهره‌مند بوده است.

به گزارش ایمنا، ساخت کارخانه چدن کویر خاوران خوسف با حضور سرمایه‌گذاران چینی از سال ۹۳ شروع شد و در سال ۹۷ به فاز اول و تولید رسید و سپس با اضافه شدن سرمایه‌گذار بومی به مجموعه به کار خود ادامه داد.

کد خبر 747786

دیگر خبرها

  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی