Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@10:14:12 GMT

پارک «ملل ساری» در جذب گردشگر تاثیرگذار است

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۳۹۳۸۶

پارک «ملل ساری» در جذب گردشگر تاثیرگذار است

به گزارش خبرگزاری مهر، جابر ملکی شهردار این منطقه در دومین جلسه شورای اداری شهرداری منطقه سه پروژه فاز دوم پارک ملل را ازجمله پروژه‌های تأثیرگذار درزمینهٔ گردشگری و جذب توریسم دانست و خاطرنشان کرد: فاز دوم پارک ملل به طول ۶.۵ کیلومتر با بکار گیری کارشناسان مجرب و نظارت دقیق و مستمر در حال انجام است و مجموعه شهرداری منطقه باید تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان بکار گیرد تا شاهد پیشرفت و تسریع درروند اجرایی پروژه‌ها و آبادانی هرچه بیشتر این منطقه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان مجموعه این شهرداری گفت: آنچه در سال جدید در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان نیاز داریم، حمایت و تعامل بیش‌ازپیش همکاران با شهروندان است که این درسایه  روحیه برادری و همکاری متقابل تأثیر مستقیم بر توسعه شهری خواهد داشت.

وی با اشاره به تکریم ارباب‌رجوع و جلب رضایت شهروندان در ارائه خدمات  افزود: هدف مجموعه شهرداری برای حل مشکلات شهروندان و ایجاد نشاط و امیدواری باید باکار شبانه‌روزی و سعی و تلاش به همراه خلاقیت و نوآوری باشد.

ملکی به ارتقاء سطح مطالبات شهروندان با اجرای پروژه‌های مختلف اشاره نموده و افزود: باکار جهادی، رضایت، اعتماد و مشارکت شهروندان را در اجرای پروژه‌ها جلب خواهیم کرد زیرا اعتماد مردم موجب مشارکت آن‌ها در کارها و تعامل بیشتر با شهرداری خواهد شد.

شهردار منطقه سه ساری ارزشیابی کارکنان را در راستای شناخت ظرفیت‌ها و توانمندی برای استفاده بهتر و ایجاد محیطی تخصصی‌تر در سال جدید مهم برشمرد و ادامه داد: با برنامه‌ریزی دقیق و مدون، کنترل و نظارت بیشتر بر کار نیروهای تحت امر خود می‌توانیم با کمترین هزینه بیشترین بهره‌وری را در کارها داشته باشیم و این خواسته شهروندان است.

کد خبر 4297697

منبع: مهر

کلیدواژه: پروژه عمرانی جلسه شورای اداری شهرداری ساری بوشهر کرمانشاه گرگان شیراز خرم آباد ماه مبارك رمضان شهرکرد بارش باران اشتغال خطبه های نماز جمعه برجام مشهد یاسوج بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۹۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است

ایسنا/فارس شهردار شیراز گفت: پاکبانان با تلاش خود توانسته‌اند شهر شیراز را به‌عنوان تمیزترین شهر کشور، شهر پایتخت زیست‌محیطی آسیا و شهری که در یک سال حتی یک روز آلودگی هم نداشته شناخته شود، تبدیل کنند.

محمدحسن اسدی امروز، ۱۱ اردیبهشت‌ماه در آیین تقدیر و تجلیل از پاکبانان سطح منطقه ۷ شهرداری شیراز گفت: عشق، محبت و دوستی در دل پاکبانان موج می‌زند و با تلاش خود توانسته‌اند شهر شیراز را به‌عنوان تمیزترین شهر کشور، شهر پایتخت زیست‌محیطی آسیا و شهری که در یک سال حتی یک روز آلودگی هم نداشته شناخته شود، تبدیل کنند.

وی ضمن تشکر از یاوران پای‌کار شهرداری منطقه ۷ شیراز که پیش‌قدم هستند، بیان کرد: این منطقه از مناطق کم برخوردار است اما طی چند ماه گذشته شهرداری شیراز، بزرگراه سرلشکر شهید استوار را به بهره‌برداری رسانید و دو تقاطع شهید استوار ـ نصر شرقی و شهید استوار -خلیج‌فارس نیز  کلنگ‌زنی شد که قول دادیم طی ۱۵ ماه آینده به بهره‌برداری و افتتاح برسانیم و قطعاً امسال و سال‌های آینده شاهد اتفاقات خوبی در این منطقه خواهیم بود.

اسدی با بیان اینکه پاکبانان از زحمتکش‌ترین قشر شهرداری هستند، گفت: ما فصل جدیدی در شورای اسلامی شهر و شهرداری شروع می‌کنیم و آن‌هم توجه بیشتر به شما پاکبانان است و مسوولان مناطق با استفاده از ظرفیت قانون، برای همه پاکبانان برنامه‌های مختلف شود.

علی امینی، شهردار منطقه ۷ شیراز نیز گفت: سال گذشته پروژه‌های متعدد و بزرگ در منطقه ۷ افتتاح و کلنگ زنی شد که در سال ۱۴۰۳ حتماً می‌توانیم  این پروژه‌ها را تقدیم شهروندان در منطقه کنیم که نشان‌دهنده همت شورا و شهردار است. اگر پاکبانان و کارگران نبودند، شهر به زیبایی خود نمی‌رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • تولید بیشتر توت فرنگی با روش علمی
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک