Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار شهرصالحیه در ارتباط با احداث مجموعه گلخانه شهرداری صالحیه، گفت: این مجموعه در مساحتی بالغ بر ۴ هزار مترمربع با روند پیشرفت مناسبی در دست ساخت قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا قربانی شهردار شهرصالحیه در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه در خصوص احداث مجموعه گلخانه شهرداری صالحیه، عنوان داشت: این مجموعه در مساحتی بالغ بر ۴۰۰۰ متر مربع با روند پیشرفت مناسبی در دست ساخت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی باتاکید بر اهمیت فرش گل‌های فصلی و متناسب با اقلیم محیط در عرصه‌های عمومی، تبیین کرد: مجموعه گلخانه شهرداری شهرصالحیه در راستای پرورش گل‌های آپارتمانی، فصلی، دائمی و همچنین درختچه‌های زینتی احداث خواهد شد.

قربانی در ادامه به جزئیات اجرای پروژه مجموعه گلخانه شهرداری شهرصالحیه اشاره کرد و اذعان داشت: در مجموعه مذکور ۵ سالن مجزا به منظور تولید محصولات سبز فعالیت می کنند و بر طبق پیش بینی‌های صورت گرفته، دورنمای خوبی در زمینه اقتصاد مقاومتی و تولید اشتغال متصور است.

وی با بیان اینکه مجموعه گلخانه شهرداری در محدوده سی متری ولی عصر (عج) قرار دارد، تصریح کرد: این مجموعه هم اکنون به پیشرفت ۲۰ درصدی رسیده است و باتوجه به روند خوب پیشرفت پروژه بهره‌برداری آن در آینده‌ای نه چندان دور انجام خواهد شد.

شهردار شهرصالحیه همچنین با اشاره به جدولگذاری محور سی متری ولی عصر (عج) به سمت آرامستان بهشت فاطمه (س)، گفت: این فعالیت که به جهت تکمیل دسترسی سی متری ولی عصر (عج) و همچنین اتصال به سی متری قشارقوی انجام می گیرد که در طول ۳۰۰ متر به پایان خواهد رسید.

وی درپایان باتوجه به جزئیات اجرای پروژه امتداد سی متری ولی عصر (عج) به محدوده آرامستان بهشت فاطمه (س)، افزود: پروژه مذکور شامل اجرای بخشی از روکش آسفالت نیز خواهد بود که ۲۵۰ متر مربع را در بر می گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۹۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان

رضا اکبری، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور روز گذشته در بازدید از روند اجرایی پروژه بزرگراه آستارا – آستارا گفت: این پروژه به طول یک هزار و ۴۰۰ متر در نقطه مرزی بین جمهوری اسلامی ایران و کشور آذربایجان در حال انجام است و نقش بسزایی در حمل و نقل ترانزیتی ایفا می‌کند.

او با بیان اینکه این بزرگراه در کنار پایانه مرزی جدید در کاهش بار ترافیکی کامیون‌ها اثر گذار خواهد بود، افزود: قطعاً همکاری دستگاه‌های همسو به پیشبرد این پروژه کمک خواهد کرد.

به گفته معاون سازمان راهداری، پروژه بزرگراه آستارا - آستارا شامل یک دهنه پل بزرگ به طول ۳۲ متر، دور برگردان غیرهمسطح، ساختمان اداری مرزبانی، آب رو و زیرگذر است.

اکبری با بیان اینکه این پروژه ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: امیدواریم پروژه بزرگراه آستارا - آستارا تا پایان شهریور ماه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

او همچنین گفت: با توجه به تردد میانگین روزانه ۳۰۰ کامیون به خارج از کشور از طریق مرز آستارا، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل بین المللی در این شهرستان ضروری است.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی 
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی