Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، محرم اکبرزاده شهردار خوی با ارایه طرح سرمایه گذاری ایجاد مراکز تفریحی و گردشگری در تفرجگاه فنایی در جلسه علنی شورای شهر آمادگی خود را برای اجرای این طرح با مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی اعلام کرد.
اکبرزاده افزود: پروژه طراحی شده توسط شهرداری در تفرجگاه فنایی در سه فاز اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارکرد: فاز اول شامل احداث بزرگترین سینمای روباز منطقه با پرده الکترونیکی در ابعاد ۱۵ در ۲۵ متر خواهد بود و ده هزار نفر خواهند توانست از برنامه های پخش شده آن شامل مسابقات ورزشی و سریال های پربیننده در فضای ازاد استفاده کنند.
اکبر زاده در مورد فاز دوم هم گفت: در این فاز پارک هیجانی شامل پرش با تیوپ، سقوط آزاد ( بانجی جامپینگ) ، زیپ لاین، تیوپ سواری، شهر بازی عمرانی و .... احداث خواهد شد.
شهردار خوی فاز سوم را احداث سورتمه خواند و اظهار داشت: کل هزینه این پروژه حدود ۱۲ میلیارد تومان برآورد شده که با مشارکت بخش خصوصی و شهرداری خوی در طول احداث تامین خواهد شد.

 

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 آذربایجان غربی سرمایه سرمایه گذاری شورای شهر گردشگری موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۹۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی این محموله شامل سه هزار جفت کفش و سه هزار عدد عروسک برای نشان لبخند دوباره بر لبهای کودکان سیل‌زده است.

همچنین پنج هزار بسته غذایی و بهداشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، آبلیمو، قند، چای، تن ماهی، لوبیا و اقلام بهداشتی به منظور تامین نیاز‌های اساسی و مهم خانوار نیز در بین متاثرین از سیل توزیع شد.

جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی، ضمن قدردانی از این حرکت خیرخواهانه، از عموم مردم نیکوکار استان دعوت کرد تا با مشارکت در پویش‌های امدادرسانی، یاریگر سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان باشند.

راه‌های مشارکت و کمک به هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان از طریق شماره حساب‌های جمعیت هلال احمر:

شماره گیری کد دستورى #١*١١٢*

واریز وجه به شماره کارت۶۳۶۷۹۵۷۰۸۳۶۶۶۲۳۵ و شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲

شماره شبا IR۹۴۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲
و یا مراجعه به شعب جمعیت هلال احمر در سراسر استان

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • چرخه مدیریت پسماند گیلان با احداث زباله سوز تکمیل می شود
  • افزایش سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان شرقی
  • افزایش ۷۲ درصدی سرمایه گذاری خارجی آذربایجان شرقی
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • بیش از ۲۶۰ کیلومتر پروژه آزادراهی و بزرگراهی در آذربایجان شرقی در حال احداث است
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • احداث ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی