Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجتبی عابدینی پس از انتخابات فدراسیون شمشیربازی که صبح امروز برگزار شد به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: امیدوارم در 4 سال آتی نیز فضل الله باقرزاده با همان قدرت سابق فدراسیون را هدایت کند.

شمشیر زن نقره ای آسیا با ابراز امیدواری از اینکه در دوره جدید با حمایت باقرزاده تلاش می کند تا خوش رنگ ترین مدال آسیا را به گردن بیاویزد گفت: دکتر باقرزاده از تمامی ظرفیت های موجود برای حمایت از ورزشکاران شمشیر باز استفاده کرده است و در دوره جدید برای افزایش این حمایت ها نیازمند پشتیبانی بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تجربه مدیریت کلان ورزش و برنامه ریزی های راهبردی فضل الله باقر زاده را شایسته تقدیر دانست و افزود: درخشش باقرزاده در این چهار سال موجب شد تا بار دیگر به او تکیه کنیم. امیدوارم منابع جدیدی تامین شود تا حمایت های فدراسیون از قهرمانان گسترده تر شود.

عابدینی با بیان اینکه در دوره قبل با توجه به وجود مشکلات و کمبود منابع باقرزاده توانست تمامی مسابقات و اردو ها را به طور منظم برگزار کند گفت: در حال حاضر نقطه ضعف این رشته کمبود سالن است. از آنجایی که پوشش مسابقات این رشته از سوی رسانه ملی ضعیف است اسپانسر به سوی این رشته کمتر جذب می شود و سرمایه گذار جذب این رشته نمی شود و موضوع نیاز به توجه بیشتر دارد.

وی با بیان این که در تلاشیم تا رنگ مدال نقره شمشیر بازی ایران را طلایی کنیم، گفت: دریافت سه مدال خوشرنگ در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا هدف اصلی خانواده شمشیر بازی است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بازی خانواده سرمایه آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۴۱۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان ایران در رده سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی

 کاپیتان تیم ملی ششمیربازی ایران در آستانه بازی‌های المپیک با ایستادن در رده سوم رنکینگ جهان در اسلحه سابر، امیدها را برای کسب مدال در بازی‌های پاریس افزایش داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فدراسیون جهانی شمشیربازی در پایان مسابقات سابر گرندپری سئول، جدیدترین رنکینگ شمشیربازان جهان را اعلام کرد که علی پاکدامن کاپیتان تیم ملی سابر ایران با ایستادن در رده سوم رنکینگ، امیدها را برای کسب مدال در بازی‌های المپیک پاریس افزایش داد.

پاکدامن در رنکینگ جدید فدراسیون جهانی شمشیربازی موفق شد برای نخستین‌بار در جایگاه سوم قرار بگیرد تا شمشیربازی ایران یک روز تاریخی را تجربه کند.

رنکینگ شمشیربازان ایران بعد از پایان رقابت‌های جایزه بزرگ سئول به این شرح است:

۱- ساندرو بازادزه از گرجستان (۱) - جایگاه قبلی خود را حفظ کرده است

۲- السیسی از مصر (۳) - یک پله صعود

۳- علی پاکدامن از ایران (۴) - یک پله صعود

۴- آرون ژیلاگی از مجارستان (۲) - ۲ پله سقوط

همچنین وضعیت سایر نمایندگان ایران به این شرح است:

۲۷- محمد رهبری (۲۸) - یک پله صعود

۶۵- محمد فتوحی (۶۹) - ۴ پله صعود

۸۸- فرزاد باهر - تغییری در جایگاه این سابریست کشورمان صورت نگرفت.

سابریست‌های کشورمان بعد از این مسابقات از سئول راهی فرانسه می‌شوند تا کمپ آماده‌سازی خود را در این کشور ادامه دهند.

دیگر خبرها

  • امین میرزازاده با طلای دوم، دهمین طلای لوپز را نقره می‌کند
  • وحدانی: هزینه هنگفتی کردیم تا شمشیربازی مدال المپیک بگیرد/ نتایج بدی در سئول نگرفتیم
  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • کاپیتان ایران در رده سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای