Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-02@17:01:26 GMT

حق پخش فیلم «نیکول کیدمن» برای کمپانی آمریکایی

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۴۲۳۵۵

حق پخش فیلم «نیکول کیدمن» برای کمپانی آمریکایی

به گزارش پارس نیوز، 

آخرین اخبار از معاملات انجام گرفته در بازار کن امسال حاکی از آن است کمپانی امریکایی «آناپورنا» موفق شد امتیاز پخش داخلی (امریکای شمالی) فیلم «ویرانگر» (Destroyer) را از آن خود کند. اوایل پاییز گذشته، خبری مبنی بر قطعی شدن حضور نیکول کیدمن در این فیلم مهیج جنایی منتشر شد. این پروژه سینمایی که به خاطر بازی ستاره 51 ساله استرالیایی یکی از شانس‌های جوایز اسکار 2019 محسوب می‌شود، توسط کارین کوزاما فیلمساز مستقل امریکایی مقابل دوربین خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوزوما که به خاطر ساخت درام ورزشی «جنگ دخترانه» (2000) و فیلم ترسناک «دعوت» (2015) شهرت دارد، فیلم جدیدش را بر اساس فیلمنامه‌ای از فیل هی و مت مانفردی مقابل دوربین خواهد برد.

کیدمن در این فیلم نقش کارآگاهی در اداره پلیس لس آنجلس را بازی می‌کند، کسی‌که وقتی جوان‌تر بود به عنوان مامور مخفی در میان یک گروه تبهکار فرقه‌مانند به بیابان‌های کالیفرنیا اعزام می‌شود. وقتی بعد از سال‌ها، سر و کله رهبر آن فرقه تبهکار دوباره پیدا می‌شود، او باید هر طور شده نقبی به گذشته و اعضای به جامانده آن فرقه بزند تا سرانجام با شیاطینی که زندگی گذشته‌اش را تباه کرده‌اند تصفیه حساب کند.

کیدمن تا امروز چهار بار نامزد جایزه اسکار شده است. او با ایفای نقش «ویرجینیا ولف» در فیلم «ساعت‌ها» ساخته استیون دالدری، موفق به دریافت اولین اسکار بازیگری کارنامه‌اش شد.

به نوشته ددلاین، از میان رقبای مطرح «آناپورنا» در معامله اخیر بازار کن می‌توان به دو کمپانی آمازون و نئون اشاره کرد. ورایتی به نقل از منبعی آگاه، مبلغ این معامله را عددی هفت رقمی عنوان کرده است. تاتیانا ماسلانی، سباستین استن، بردلی ویتفورد، توبی کبل و اسکات مک نیری در کنار کیدمن در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

آناپورنا تابستان پارسال فیلم «دیترویت» کاترین بیگلو را روانه پرده سینماها کرد که با واکنش تحسین‌آمیز منتقدان روبرو شد، اگرچه در گیشه نتایج ضعیفی کسب کرد. علاوه بر این، تهیه و تولید فیلم نامزد اسکار «رشته خیال» ساخته پل تامس اندرسن بر عهده این کمپانی بوده اما پخش آن توسط فوکوس فیچرز انجام شد – کمپانی امریکایی که به تازگی حق پخش فیلم اسپانیایی زبان «همه می‌دانند» ساخته جدید اصغر فرهادی را در بازار کن خریداری کرد.


انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بازی دوربین اصغر فرهادی اصغر فرهادی جنگ دوربین فیلم پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۴۲۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی

به گزارش قدس آنلاین،‌ انیمیشن «پر» به کارگردانی صادق جوادی، «فهمیدم چکار کنم» از ریحانه کاوش، «ارئه» ساخته فریبا عبدالخانی، «بالاتر از نور» ساخته سمیه نیلی، «ملودی» به کارگردانی احمد عربانی، «مسافری از گانورا» ساخته سید احمد علمدار، «وارونه» از فهیمه قائدی، «متورم» به کارگردانی زهرا خورشیدی، «بازنشستگی» از سارا حنیف و «سفر» به کارگردانی ناهید الهامی، آثار ایرانی راه یافته به این جشنواره پویانمایی هستند.

جشنواره ورونژ روسیه از  ۳۰ می تا دوم آوریل (۱۰ تا ۱۳ خردادماه) امسال برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • فیلم| حمایت جانانه بازیگر زن برنده اسکار از جنبش دانشجویی آمریکا
  • عضو جدید بلادلاین اولین بازی خود را برگزار کرد/ اخبار WWE
  • مستندی جدید درباره ظهور و سقوط WCW ساخته خواهد شد؛ چه کسی WCW را کشت؟
  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم
  • ۱۳ میلیون دلار برای القای تاریخچه ترور و کشتار به ایران و مذهب شیعه | جعل تاریخ در سریال حشاشین
  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • حمله تند مشاور سابق احمدی نژاد به زاکانی /می خواهد ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی ها چینی واریز کند
  • هرگز به ژاوی نگفتم برادرت را بیرون کن
  • نعیمه نظام‌دوست در برنامه اسکار با اجرای مهران‌مدیری: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم (فیلم)
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان