Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-29@05:32:24 GMT

خبرهایی جدید از بازی شمشیربازی !

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۴۸۰۲۷

خبرهایی جدید از بازی شمشیربازی !

به گزارش پارس نیوز، 

فضل‌الله باقرزاده که صبح روز گذشته (سه‌شنبه) برای سومین دوره متوالی به عنوان رییس فدراسیون شمشیربازی انتخاب شد درباره برگزاری انتخابات بدون رقیب جدی و فضای رقابتی گفت: بحث بی‌رقیب بودن درست نیست چون بر اساس قانون اطلاعیه ثبت نام را در سایت فدراسیون شمشیربازی، روزنامه‌های کثیرالانتشار و خبرگزاری‌های رسمی اعلام کرده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم دلیل اصلی عدم ثبت نام برای رقابت در انتخابات، انسجامی است که در فدراسیون وجود دارد. گاهی برای انتخابات ریاست یک فدراسیون بالای 10 هزار از داخل همان فدراسیون ثبت نام می‌کنند! ولی در این انتخابات من از انوش جهانی خواستم تا کاندیدا شود وگرنه جهانی هیچ تمایلی برای ثبت نام نداشت.

او در ادامه صحبت‌هایش افزود: به نظرم اهالی شمشیربازی هم چون دیدند که در این مدت کارها به خوبی پیش رفته است وارد رقابت نشدند. در انتخابات فدراسیون‌ها بارها دیده‌ایم که رقابت بین کاندیداها خیلی خوب شروع می‌شود اما بسیار بد به پایان می‌رسد. اگر هم از بیرون فدراسیون شمشیربازی کسی کاندیدا نشد به دلیل مشکلات سخت‌افزاری است که شمشیربازی در ایران دارد. برای نمونه در رشته‌ای مثل فوتبال امکانات و سخت‌افزار در حد قابل قبول وجود دارد و مدیران این فدراسیون بیشتر به دنبال اجرای کارها هستند اما در رشته شمشیربازی چون زیرساخت‌های کافی هنوز به صورت کامل ایجاد نشده اگر کسی آشنا به کار نباشد نمی‌تواند مدیریت درستی انجام دهد. هر سال این دغدغه را داریم که چگونه لیگ را آغاز کنیم و به پایان رسانیم و چه منابع مالی را جذب کنیم. تمام هزینه‌های لیگ را من از طریق فدراسیون پرداخت می‌کنم و حتی از باشگاه‌ها حق شرکت در لیگ را نمی‌گیریم تا همه باشگاه‌ها در لیگ حضور داشته باشد.

رییس فدراسیون شمشیربازی در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌هایی برای کاهش اختلاف سطح در اسلحه‌های مختلف دارد، گفت: الان شرایط اسلحه اپه بسیار خوب است و قرار است به همراه اسلحه سابر به بازی‌های آسیایی اعزام شود. در بخش بانوان نیز شرایط بسیار بهتر شده است. برای اسلحه اپه مربی خارجی آوردیم هرچند مدیریت تیم‌ها با آقایان است. امروز چهارمین مرحله اردوی بانوان نیز شروع می‌شود و همواره کلاس‌های آموزشی را برگزار می‌کنیم. این اردوها هم قرار است متصل به رقابت‌های قهرمانی آسیا باشد که از بیست و پنجم ماه آینده شروع می‌شود.

باقرزاده در پایان درباره پیش‌بینی‌اش از تعداد مدال‌های شمشیربازی در بازی‌های آسیایی گفت: مطمئنا شمشیربازی مدال کسب می‌کند و به نظرم در اسلحه سابر حداقل دو مدال می‌توانیم بگیریم و حتی در اسلحه اپه هم ناامید نیستیم.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: انتخابات قانون رقابت مشکلات ایران فوتبال منابع مالی ورزش پارس کشور شمشیر پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۴۸۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، بر اساس اعلام فدراسیون دوومیدانی رقابت‌های آزاد دوومیدانی که قرار بود در روزهای ۱۲،۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شود، با درخواست تعدادی از ورزشکاران مبنی بر تاثیر برگزاری مسابقات در کسب سهمیه المپیک، به تعویق افتاد.

تاریخ برگزاری این رقابتها متعاقبا از سوی فدراسیون دوومیدانی اعلام خواهد شد.

کد خبر 6091081

دیگر خبرها

  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • شمشیرباز اسلحه فلوره دختران حذف شد
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد