Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - معاون ساماندهي امور جوانان وزير ورزش و جوانان در آيين اختتاميه اولين دوره ملي توانمندسازي کارآفريني و ‌انتخاب جوانان کارآفرين برتر کشور گفت: تخصصي سازي تشکل هاي مردم نهاد جوانان از جمله رويکردهايي است که دولت تدبير و اميد در دستور کار دارد.
به گزارش خبرگزاري آريا ؛ محمدمهدي تندگويان در اين مراسم که ظهر امروز در محل دهکده ساحلي بندرانزلي برگزار شد، اظهار کرد: دولت نقش نظارت و حمايتي از کارآفرينان را دارد و جوانان خود نقش کليدي در دستاوردهاي حاصل شده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با تاکيد بر لزوم اعتماد و حمايت از جوانان کارآفرين افزود: متاسفانه تاکنون وعده هايي که به جوانان داده شده، تحقق نيافته و براي جلب اعتماد جوانان، لازم است توجه ويژه اي شود.
تندگويان با اشاره به اينکه ايران اسلامي بار ديگر توسط جوانان زنده شده و اميد به آن بر مي گردد، ادامه داد: عضويت حدود يک هزار نفر از جوانان در شوراهاي اسلامي شهر و روستا و 50 نفر از جوانان در فراکسيون جوانان مجلس شوراي اسلامي، بيانگر اعتماد مردم در انتخاب جوانان است.
معاون وزير ورزش و جوانان ضمن اشاره به کارنامه موفق استاندار گيلان به عنوان جوان ترين استاندار کشور و با بيان اينکه بايد در انتصاب پست هاي اجرايي کشور از جوانان استفاده شود، تاکيد کرد: اعتقادي به پست مشاور براي جوانان ندارم و بايد از جوانان در پست هاي اجرايي استفاده شود.
وي تصريح کرد: با توجه به وجود فنآوري هاي نوين، جوانان امروز نسبت به جوانان گذشته توانمندتر بوده و دسترسي ها در اختيار جوانان است.
تندگويان با بيان اينکه نرم افزارهاي توليد شده به تنظيم بازار کشور کمک شاياني کرده، گفت: کارآفريني در تشکل ها، راهگشاي جوانان است و موجبات افزايش اشتغال آنان را پديد مي آورد.
وي جوانان گيلان را داراي دستاوردهاي خوبي در حوزه کارآفريني دانست و افزود: معتقدم جوانان امروز يار و کمک حال دولت هستند و انتظار مي رود براي حصول موفقيت هاي بيشتر، همپاي دولت پيش بروند.
گفتني است در پايان اين مراسم، از چهار ايده برتر در حوزه کارآفريني و 12 کارآفرين برتر تجليل شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۴۸۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ 14 اردیبهشت برگزار می شود

رضا مراد صحرایی با اشاره به اینکه طبق قانون این افراد باید امتیازاتی بدست بیاورند تا مشمول رتبه بندی شوند افزود: تلاش می‌کنیم از همان ابتدا این افراد مشمول رتبه‌بندی شوند.

وزیر آموزش‌ و پرورش درباره برنامه‌های استخدامی سال آینده وزارتخانه متبوعش گفت: برنامه‌های سال ۱۴۰۴ و کار برنامه‌ریزی سال آینده، بعد از اجرای آزمون‌ها و اواسط فصل پاییز شروع می شود.

بنا به این گزارش، ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش‌وپرورش در راستای اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و بنا بر مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام ۱۹ هزار و ۱۷۹ نفر مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی و سلامت و مشاور تخصصی، ۱۷ بهمن امسال آغاز و مقرر شده بود ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برگزار اما با تغییر زمان آزمون، برگزاری آن به روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ موکول شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • نماینده کارگران: وزیر کار به دنبال کنار گذاشتن تشکل‌های کارگری است
  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش» + جزئیات
  • آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ 14 اردیبهشت برگزار می شود
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می‌شود
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • لایحه امنیت شغل کارگران امروز در دولت تصویب شد
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود