Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کیانوش جهانبخش سه شنبه شب در پنجاه و سومین جلسه شورای شهر بیان داشت: بسیاری از خیرین فکر می‌کنند باید مدرسه و درمانگاه بسازند غافل از اینکه می‌توانند با استفاده از امکانات خود زمینه خودکفایی نیازمندان و فقرا را فراهم کنند.

ویبا اشاره به اینکه فقر حاصل زیاده‌خواهی برخی از افراد در جامعه است گفت: زمانی که عدالت از بین برود و افرادی زیاده‌خواه در جامعه رشد کنند فاصله‌ای بین اقشار جامعه به وجود می‌آید که نتیجه آن فقر و افزایش آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول تصریح کرد: نباید کشوری با این غنای منابع درگیر فقر باشد که همه این‌ها نتیجه سو مدیریت، رانت و پارتی‌بازی‌های برخی از افراد است.

عضو شورای شهر بندرعباس با تأکید بر اینکه جامعه فقیر هیچ‌گاه توسعه پیدا نمی‌کند افزود: در شهر بندرعباس به دلیل افزایش فقر شاهد زیادشدن سکونت‌گاه‌های غیررسمی، متکدیان و آسیب‌های اجتماعی دیگری مانند دزدی و اعتیاد هستیم که باید برای آن فکری کرد.

جهانبخش تأکید کرد: در گذشته شرایط در شهر بندرعباس بهتر بود زیرا افراد به شغل آبا و اجدادی خودشان می‌پرداختند و از دریا روزی خود را در می آورند اما با قاچاقچی شمردن همین افراد و مبارزه با آنها فقر نیز افزایش یافت توصیه می‌کنم بگذارید مردم به حرفه‌ گذشته خود برگردند.

کد خبر 4298210

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر بندرعباس کمیته امداد امام خمینی هرمزگان بوشهر کرمانشاه شیراز گرگان ماه مبارك رمضان شهرکرد خرم آباد بارش باران اشتغال برجام خطبه های نماز جمعه مشهد بیرجند یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۴۹۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان سکانداران علمی جامعه هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید روح الله موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اسفرورین اظهار کرد: معلمان سکاندران علمی یک جامعه هستند و می‌توانند نسل‌های برتر علمی خلق کنند.

وی با اشاره به مشکلات جوانان برای ازدواج افزود: منشأ خیلی از مشکلات جوانان توقع نامتعارف و چشم وهم چشمی در خانواده‌ها است و باید خانواده‌ها این مشکلات را رفع کنند.

امام جمعه اسفرورین اضافه کرد: جوانان و خانواده‌های آنان با الگو قرار دادن سبک زندگی اهل بیت به ویژه سبک زندگی علوی و فاطمی می‌توانند در این امر سعادتمند باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت نقش کارگر در توسعه جامعه عنوان کرد: جهش تولید و اقتصاد کشور نیازمند حضور کارگران است و باید نقش مهم این قشر از جامعه درک شود.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: نگاه دنیای مادی به کارگر نگاه ابزاری است اما اسلام جایگاه خاصی برای کارگر قائل شده و این نگاه ناشی از ارزشی است که برای کار قائل است.

وی با بیان اینکه امنیت شغلی، ایمنی کار، و شناسایی نخبگان باید در دستور کارفرما قرار بگیرد، اضافه کرد: کارگر نباید جایگاه خود را پایین ببیند.

کد خبر 6089121

دیگر خبرها

  • معلمان سکانداران علمی جامعه هستند
  • جمعیت جوان اصلی‌ترین مولفه قدرت و ثروت واقعی هر کشور
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • نگاه به اقشار کم‌بضاعت لرستان در راستای خودکفایی آنها باشد
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • داروی اوزمپیک شخصیت افراد را تغییر می‌دهد؟
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود