Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-08@03:22:19 GMT

کار زشت یک دانشگاه برای جلوگیری از تقلب دانشجویان

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۵۰۳۳۲

رکنا: مقامات هند اعلام کردند یک کالج هندی پس از اینکه به منظور جلوگیری از تقلب اقدام به بریدن آستین‌ لباس دختران شرکت‌کننده در آزمون پرستاری کرد از برگزاری آزمون‌ها محروم شد.

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، یک ویدیو که در تلویزیون هند پخش شده نشان می‌دهد کارکنان این کالج پیش از فرستادن داوطلبان به محل برگزاری امتحان، آستین‌های آنها را با قیچی و تیغ بریده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویدیو که نشان می‌دهد زنان و دختران شرکت‌کننده بسیاری با آستین‌های بریده در برابر دیدگان ده‌ها تن پلیس Police امنیتی در ایالت بیهار به سمت محل برگزاری امتحان می‌روند، منجر به اعتراضات بسیاری در محل‌های برگزاری امتحانات و شکایات بسیار در رسانه‌های اجتماعی شده است.

مامور آموزش منطقه‌ای با بیان اینکه این کالج از برگزاری امتحانات محروم شده است گفت: اگرچه بریدن آستین‌های متقاضیان برای محافظت از خودشان صورت گرفته اما تحقیقات برای شناسایی فرد مسئول این عمل در حال انجام است.

به گزارش گاردین، گزارش‌های تقلب Cheat در مدارس، کالج‌ها و دانشکده‌های این ایالت شرقی هند به طور مکرر دریافت می‌شود. به طوری که در ماه فوریه نزدیک به ۱۰۰۰ دانشجو به دلیل تقلب در آزمون‌های کالج در ایالت بیهار توسط دولت این ایالت از دانشگاه‌ها اخراج شدند.

همچنین در فوریه سال ۲۰۱۶، دانشجوهای نظامی منطقه مظفرپور برای آزمون کتبی استخدامی مجبور شدند تنها با لباس زیر در آزمون حضور یابند تا از تقلب آنها جلوگیری شود. در حال حاضر مقامات پوشیدن کفش در آزمون‌ها را برای جلوگیری از بردن تقلب به جلسه امتحان ممنوع کرده‌اند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت لباس دختران هندی هند دانشجویان عکس فیلم حوادث تهران اعدام زندگی قاتل زن قتل پرونده تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۰۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس تلفنی وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ اسرائیل

وزیر دفاع آمریکا در تماس تلفنی با وزیر جنگ رژیم اسرائیل از آنچه که حق این رژیم در دفاع از خود دانسته، حمایت و بر آن تأکید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) طی بیانیه‌ای اعلام کرد که لوید آستین، وزیر دفاع این کشور طی تماس تلفنی با «یوآو گالانت»، وزیر جنگ رژیم اسرائیل، درباره مذاکرات برای آزادی اسرای صهیونیست و آنچه که تلاش‌ها برای ارسال کمک‌های انسانی به نوار غزه، خوانده شده، رایزنی کرده است.

آستین بعد از این تماس گفت: امروز (دوشنبه) در تماس با همتای اسرائیلی خود، بار دیگر بر حمایت از دفاع اسرائیل از خود و حمایت از غیرنظامیان فلسطینی و تشویق به افزایش کمک‌های انسانی به غزه تأکید کردم».

بر اساس بیانیه پنتاگون، آستین به گالانت از لزوم وجود طرحی مطمئن برای تخلیه غیرنظامیان از رفح قبل از هرگونه حمله زمینی سخن گفته است.

دور جدید مذاکرات غیر مستقیم بین حماس و رژیم اسرائیل از شنبه این هفته در قاهره آغاز شد و علی رغم عدم وجود پیشرفت‌ در روند مذاکرات به دلیل اصرار طرفین بر مطالبات خود، این مذاکرات برای بررسی‌های بیشتر ادامه خواهد داشت.

رژیم اسرائیل در دو راهی تسلیم و شکسترژیم اسرائیل، شبکه الجزیره را در اراضی اشغالی بست

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور تمدید شد
  • برگزاری رویداد ملی مسئله محور «شروع» در دانشگاه کردستان
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • تماس تلفنی وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ اسرائیل
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • برگزاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز