Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان "سایت تلویزیون اینترنتی باشگاه خبرنگاران جوان" (TV.YJC.IR) بنا بر درخواست مخاطبان گرامی توسط باشگاه خبرنگاران جوان به منظور ارائه آرشیو برنامه های پرمخاطب تلویزیونی (صدا و سیما) و همینطور کلیپ های پربازدید فضای مجازی طراحی و راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین مسیر برای پیدا کردن سایت TV.YJC.IR: این عبارت را " تلویزیون اینترنتی باشگاه خبرنگاران" را در گوگل جستجو کنید.

 تلویزیون اینترنتی باشگاه خبرنگاران جوان

این سایت به شما کمک می کند تا اگر فرصت دیدن برنامه دلخواهتان را در شبکه های مختلف سیما از دست دادید و یا اگر دوست دارید به تماشای برنامه مورد علاقه خود که در گذشته پخش شده بنشینید، با کمترین هزینه و صرف وقت به آن دست پیدا کنید.

در بخش جستجو به دنبال فیلم ها و برنامه های مورد علاقه خودتان بگردید و چنانچه نتوانستید آن را بیابید از طریق بخش تماس با ما، به گروه پشتیبانی اطلاع دهید تا در کمترین زمان، درخواست شما پیگیری شود.

 تلویزیون اینترنتی باشگاه خبرنگاران جوان

تلویزیون اینترنتی باشگاه خبرنگاران جوان  tv.yjc.ir در 25 حوزه فعالیت خود را از اردبیهشت ماه سال 1397 آغاز کرد.

حوزه ها:

 تکنولوژی

ورزشی

 فیلم

سرگرمی

 پخش زنده

طنز

آموزشی

 فوتبال

مذهبی

 موسیقی

 خبری

 آشپزی

 اخبار

 متفرقه

کودک

 داغ ترین ها

 انیمیشن

حیات وحش

 مستند

برترین ها

سلامت

 پیشنهادی

برنامه های تلویزیونی

 سریال

شما در تمامی این بخش ها میتوانید با بازکردن ویدئو دلخواهتان به راحتی سایر ویدئوهای مشابه را نیز در ستون سمت راست مشاهده کنید.

 تلویزیون اینترنتی باشگاه خبرنگاران جوان

همچنین این امکان برای مخاطبان فراهم شده تا با رای (ستاره) دادن به ویدئوها، سایر مخاطبان را نیز دعوت به تماشای ویدئو موردنظرشان کنند.

 تلویزیون اینترنتی باشگاه خبرنگاران جوان

این قابلیت وجود دارد که مخاطبان گرامی، فیلم های برگزیده خود را از طریق بخش "اشتراک ویدئو" برای دوستان خود ارسال کنند و یا اگر به هر مشکلی برخورد کردند ، مختصری از آن را در قسمت "گزارش" تایپ کنید و برای ما بفرستید تا سریعا بررسی شود.

 

"پخش زنده" یکی از بخش های پرطرفداری دیگری است که در تلویزیون اینترنتی باشگاه خبرنگاران جوان tv.yjc.ir ایجاد شده است. اگر در مسافرت هستید و میخواهید شبکه استانی خود را تماشا کنید و یا زمان پخش برنامه مورد علاقه تان فرا رسیده و شما در خانه نیستید، می توانید به راحتی با ورود به قسمت "پخش زنده" شبکه مورد نظرتان پیدا کرده و با کلیک برروی آن به تماشای تلویزیون بنشینید.

 تلویزیون اینترنتی باشگاه خبرنگاران جوان

در این رسانه تلاش شده نیاز مخاطبان در رده های مختلف سنی در نظر گرفته شود، کودکان و نوجوانان می توانند با ورود به قسمت "کودک و نوجوان" و یا "انیمشن" بهترین تولیدات این حوزه را تماشا کنند.

بخش دیگری که برای کاربران عزیز طراحی شده، دانلود رایگان ویدئو هاست، شما با کلیک بر روی گزینه "دانلود" ویدئو مورد نظر خودتان با هر کیفیتی که دوست دارید، روی صفحه کامپیوتر و یا گوشی خود ذخیره کنید.

این اول راه است، تیم پشتیبانی سایت تلویزیونی باشگاه خبرنگاران جوان، tv.yjc.ir در نظر دارد با توسعه ساختار فضای سایت، امکانات بیشتری در اختیار مخاطبان قرار دهد که در آینده ای نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد.

تماس با ما:

واحد ها

 

پست الكترونيك

دفتر رياست

president@yjc.ir

انفورماتيک و پشتيباني فني سايت

Informatic@yjc.ir

تبلیغات سایت

ads@yjc.ir

اتاق خبر

newsroom@yjc.ir

نشانی: تهران ، خيابان وليعصر بالاتر از خيابان جام جم ، باشگاه خبرنگاران جوان - صندوق پستي: 658-19935

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تلویزیون دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۱۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند

آفتاب‌‌نیوز :

یاسین سلمانی، بازیکن جوان پرسپولیس که به دلیل آسیب دیدگی شانس همراهی این تیم در فصل جاری را از دست داد، جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد قبل از عقد قرارداد با پرسپولیس، پیشنهاد مالی بهتری از استقلال داشت، اما با این که استقلال پول به مراتب بیش‌تری می‌داد، پرسپولیس را انتخاب کرد.

اما در واکنش به این ادعای یاسین سلمانی، یکی از مدیران استقلال مدعی شد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، بالاترین مبلغی که به یاسین سلمانی پیشنهاد کرد، ۸ میلیارد تومان بود.

این مدیر باشگاه استقلال گفت: اگر یاسین سلمانی، ویس یا پیامی از باشگاه استقلال دارد که شخصی از مدیران این باشگاه به او مبلغی بالاتر از ۸ میلیارد پیشنهاد کرده، لطفا این سند را منتشر کند. باشگاه استقلال فقط در یک مقطع پیشنهاد جذب این بازیکن را به مدیر برنامه‌اش ارائه کرد و بالاترین پیشنهادی هم که به او دادیم، ۸ میلیارد تومان بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او
  • چند حقیقت درباره نادر طالب‌زاده
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • بازگشت بهروز افخمی کارگردان پرحاشیه ایران به آنتن تلویزیون
  • سریال حشاشین در تلویزیون‌های اینترنتی ایران ممنوع شد؟
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون