Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@14:43:26 GMT

برگزاری مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم در بندر آستارا

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۵۳۳۰۱

برگزاری مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم در بندر آستارا

خبرگزاری شبستان: مسئول دارالقرآن المهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) بندر آستارا از برگزاری مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم در ماه رمضان در این شهر خبرداد.

سید اصغر حسینی، مسئول دارالقرآن المهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) بندر آستارا با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: در ماه مبارک رمضان هر روز مراسم ترتیل خوانی جزء به جزء قرآن کریم در محل مصلی نماز جمعه و بعد از اقامه نماز ظهر و عصر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: مراسم ترتیل خوانی و ختم قرآن کریم از اول ماه مبارک رمضان با اجرای اساتید و قاریان برتر استان و شهرستان برگزار می‌شود.

 

مسئول دارالقرآن المهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بندر آستارا با اشاره به اینکه در طول ایام ماه مبارک رمضان در مراسم ترتیل خوانی ۱۰ قاری ممتاز و ۶ روحانی به تلاوت قرآن می‌پردازند، تصریح کرد: قبل از مراسم ترتیل خوانی جزء به جزء قرآن کریم حجت الاسلام کاظم حافظ نیا امام جمعه آستارا به تفسیر قرآن خواهد پرداخت.

 

حسینی ادامه داد: در آغاز مراسم ترتیل خوانی، میلاد امام حسن مجتبی (علیه الاسلام) و پایان مراسم ترتیل خوانی جزء به جزء قرآن کریم گروه تواشیح موسسه دارالقرآن المهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) اجرای برنامه خواهد داشت.

 

مسئول دارالقرآن المهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) بندر آستارا با بیان اینکه روزانه در طول برگزاری مراسم ترتیل خوانی جزء به جزء قرآن کریم به ۲ زن و ۲ مرد شرکت کننده در این مراسم به قید قرعه جوایز فرهنگی اهداء خواهد شد، اضافه کرد: برای شرکت کنندگان در این مراسم معنوی ۱۲ سفر زیارتی به مشهد مقدس و همچنین دو سفر زیارتی به کربلای معلی پیش بینی شده است.

 

وی افزود: اساتید و قاریانی که در این مراسم به تلاوت قرآن می‌پردازند به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

 

مسئول دارالقرآن المهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) بندر آستارا تصریح کرد: همچنین برای قاریان و عوامل برگزاری مراسم ترتیل خوانی جزء به جزء قرآن کریم مراسم سفره افطاری تدارک دیده شده است.

 

حسینی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان را مناسب ترین فرصت برای آشنایی مردم به ویژه نوجوانان و جوانان با قرآن و فرهنگ زندگی قرآنی است، گفت: هدف از برگزاری این برنامه معنوی ترویج فرهنگ قرآنی، تشویق جوانان به امر قرائت و عمل به احکام نورانی قرآن کریم است.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران برجام مساجد ماه رمضان کانون های مساجد مجلس دولت دونالد ترامپ فلسطین بندر آستارا ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۳۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون نهایی طرح «زندگی با آیه ها» در آستارا

دریافت 34 MB کد خبر 6092573

دیگر خبرها

  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • برگزاری آزمون نهایی طرح «زندگی با آیه ها» در آستارا
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»