Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم جزءخوانی قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر ایران اسلامی هر روز با حضور قاریان ممتاز کشوری در آستان مقدس سیدان الکریمان(ع) برگزار می‌شود. ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مراسم جزءخوانی قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر ایران اسلامی هر روز با حضور قاریان ممتاز کشوری در آستان مقدس سیدان الکریمان(ع) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم در 30 روز ماه مبارک رمضان هر روز ساعت 16:45 با حضور قاریان و مفسران برتر استانی و کشوری برگزار می‌شود و روزانه قبل از آغاز مراسم، مفسران قرآن نکاتی از قرآن را برای روزه داران بیان خواهند کرد.

همچنین بر اساس اعلام شورای عالی قرآنی کشور، مراسم جزءخوانی آستان مطهر سیدان الکریمان(ع) که در 3 سال گذشته به صورت زنده از شبکه‌های سیما پخش شده جزو برنامه‌های برتر قرآنی کشور معرفی شده است.

امسال نیز این مراسم از شبکه‌های آموزش و اصفهان به صورت زنده پخش می‌شود تا روزه‌دارانی که به هر دلیل امکان حضور در این آستان را پیدا نمی‌کنند از فیض معنوی این مراسم بهره‌مند شوند.

مهد شکوفه‌های این آستان برای امور تربیتی خردسالان و کودکان همه روزه از ساعت 16 آماده پذیرش فرزندان عزیز زائران است.

به گزارش تسنیم، آستان امامزاده ابراهیم برادر بلافصل امام رضا(ع) معروف به امامزاده نرمی واقع در 10 کیلومتری شمال اصفهان در شهرستان برخوار میزبان برگزاری برنامه‌های مناسبتی، فرهنگی و مراسمات مذهبی است که همه ساله اقدام به برگزاری مراسم جزءخوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان می‌کند.

انتهای پیام/ح

R41346/P1357/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۳۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی

 

در مراسم گرامیداشت هفته بسیج کارگری از کارگران بسیجی نمونه شهرستان اراک تجلیل شد.

سردار اهوازیان از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی در این مراسم گفت: یک سوم رزمندگان را جامعه کارگری تشکیل می‌دهند و جامعه کارگری در همه عرصه‌ها چه در زمان دفاع مقدس و چه در زمان جنگ اقتصادی نشان داد همواره حامی و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

او افزود: ۱۸ کارخانه از اراک امکانات جنگ را فراهم می‌کرد.

سرهنگ مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک اهمیت حضوربسیجیان و نقش کارگران بسیجی در جامعه آن است که محیط کار بایستی اسلامی باشد و در راستای تولید و رفع موانع تولید کمکی به کارکنان و کارخانجات داشته باشند و به تلاش در راه تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب در این خصوص کمک کنند.

پنجم تا یازدهم اردیبهشت به نام هفته بسیج کارگری نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند